return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Dance Department vanavond!
View this Thread in Original format
NoisyNeil


Dance Department / Radio 538

21:00 - 22:00 Sander Kleinenberg
22:00 - 23:00 16 Bit Lolitas
23:00 - 00:00 Remy

Denkt dat deze uitzending voor veel van de NLTA'ers wel de moeite waard is voor dat we uitgaan hedenavond :)

Ik vind die 16 Bit Lolitas echt goed van wat ik de laatste tijd van ze hoor, ligt het trouwens of mij of draaien zijn pas het laatste jaar mee? Ik heb ze voorgaande jaren nooit op feesten zien staan of wat dan ook?
Freezel
21.00-22.00 Veel Meer Goede Platen / Sander Kleinenberg
22.00-23.00 Zeer Goede Platen / 16 Bit Lolita's
23.00-00.00 Nog Meer Waanzinnige Platen / Remy


Setjes van een half uur maar liefst!
NoisyNeil
quote:
Originally posted by Freezel
21.00-22.00 Veel Meer Goede Platen / Sander Kleinenberg
22.00-23.00 Zeer Goede Platen / 16 Bit Lolita's
23.00-00.00 Nog Meer Waanzinnige Platen / Remy


Setjes van een half uur maar liefst!


ik dacht dat het item zo heette?
hoe dan ook, beter dan niks!
Matthijs
misschien leuk voor in de auto onderweg naar Panama! :D
jp
Volgende week Revolution :o
dj_spare
Markus draait ook nog op ID bash T vanavond... volgensmij van -24 mins tot 22:00
Chicane
Dance Department/Partynight stelt echt geen ruk meer voor, ze proberen zoveel mogelijk sets in een uur te proppen.
dj_spare
carl cox klonk wel lekker gister... maar was ook maar een half uurtje, daarna een stukkie Dave Clark geluisterd en toen toch maar weer Gabber Gezwabber aangezet... Arie & Bastiaan blijft ownen :D
NoisyNeil
quote:
Originally posted by Chicane
Dance Department/Partynight stelt echt geen ruk meer voor, ze proberen zoveel mogelijk sets in een uur te proppen.


je hebt gelijk maar toch vind ik dat er wel veel lekkere platen voorbij komen op zo'n avondje... en das op zich een goede zaak toch?
Chicane
Jawel is ook zo, alleen voor meer dan een jaar terug had Dance Department nog een bepaalde sfeer als pre-party programma, eerst had je Cross en een goeddraaiende Jean met gast optredens van dj's die echt waanzinnige sets draaiden, gevolgd door de partynight met uitzendingen rechtstreeks uit de betere clubs en dan bijna van begin tot eind uitzenden gewoon. Dat waren nog eens tijden :thepirate yarrrrr
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement