|
Bästa setet
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| Armin van Buuren - Boundaries Of Imagination |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by reveal
Armin van Buuren - Boundaries Of Imagination |
Varför då? |
|
|
| x-dream |
Om du pratar om livesets så är ju helt klart det bästa....Det är svårt att välja men ska göra en topp 5
1. Tiesto-Energy 2000
2. Pvd-Mayday 2000
3. Judge Jules-qontact 2001
4. Marusha-love parade 2000
5. Blank&Jones-Nature one 2001
Har några nya outsiders
DJ_Cor_Fijneman-IDT_Radio_Clubmix_11-10-2001-1REAL
Johan Gielen - Live @ Club Eau 09-15-01 |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Varför då? |
för att det är så jävla bra :)
men det är klart att det finns många bra sets, men detta är ett av mina absoluta favorit-set iaf |
|
|
| Ravesquad |
| Judge Jules - Live At Qontact-04-30-01 e jävligt bra också...stenhårt:toothless |
|
|
| x-dream |
Jag kommer med ett het nytt setet....
Judge jules å johan gielen live at trance energy 10-21-01 Dom två seten är ruskigt bra.... |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by x-dream
Jag kommer med ett het nytt setet....
Judge jules å johan gielen live at trance energy 10-21-01 Dom två seten är ruskigt bra.... |
Oj oj oj ....Det låter ju inte helt fel! Johan Gielen...mmmm.... |
|
|
| x-dream |
| Dom två setet är helt oslagbar tycker jag.....Klart dom bästa på länge....Satt å lyssna på dom...Å så ladda jag dom när jag vakna senare på dagen..... |
|
|
|
|