| DJ-Kreing^^ |
מה אתם אומרים על המשחק בנתיים??
שוויון 0-0 אבל שקול, למרות שהסיכויים להפועל לקחת אותם הם מיזעריים , עדיין יש סיכוי.
כמה כמה אתם אומרים שייגמר??
אני אומר 2-0 לצ'לסי למה נראה לי אחרי המחצית הם יתחילו להפציץ.
אבל זה לא כל כך משנה למה במילא צ'לסי יקחו אותם בבית באנגליה |
|
|