return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
הפועל ת"א - צ'לסי
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
מה אתם אומרים על המשחק בנתיים??
שוויון 0-0 אבל שקול, למרות שהסיכויים להפועל לקחת אותם הם מיזעריים , עדיין יש סיכוי.
כמה כמה אתם אומרים שייגמר??
אני אומר 2-0 לצ'לסי למה נראה לי אחרי המחצית הם יתחילו להפציץ.
אבל זה לא כל כך משנה למה במילא צ'לסי יקחו אותם בבית באנגליה
ripcurl
אני לא מאמין שהדפוק הזה מצ'לסי בעט בו!!

עכשיו יש סיכוי לנצח!!
DJ-Kreing^^
מהפך במשחק
פנדל להפועל ויש 1-0 !!!
בכח מקרה אמרו לי ש 4 מהשחקנים הכי טובים של צ'לסי פחדו להגיע לישראל
בניהם דסאי מנבחרת צרפת
אז נראה לי ששם תיהיה קריעה
אבל מי יודע אולי הפועל תל אביב מסוגלת למשהו
מההההההההההההההההה
בעודי כותב את זה קלשנקו כבששששששששששששששששששששששששששש
MoSH_MaN
לפני המשחק ימרתי

1-0
להפועל.........

טעיתי :P
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אני אומר 2-0 לצ'לסי למה נראה לי אחרי המחצית הם יתחילו להפציץ.

התכוונתי
2-0 להפועל
:D
MoSH_MaN
אני בטוח.......
DJ-Energy
חחחחח
אני עדיין לא מאמין הפועל נצחו
:(

לא נורא.. אבל האכזבה הגדולה היית ממכבי... לא יודע מה קרה שם.. אבל 1-4 יהיה קשה להדביק..
Narcotic Mind
הייתי במשחק
DJ-Energy
גם חבר שלי היה במשחק..
MoSH_MaN
וואי אפשר לגעת בכם?:D

DJ-Energy
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

כן גם אני לא ממש הבנתי את
Narcotic Mind...

טוב למי אכפת מהפועל סתם חבורה של זונות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement