|
Oudejaarsavond (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| ^ Is dat E-love als achtergrondmuziek? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Not bad at all! Alleen...weeral die flanger :whip: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
it is |
prachtige break en build-up :crazy: |
|
|
| FUSyke |
Eerder had ik in dit topic geschreven dat ik thuis ging blijven met mijn familie of ik zou nog iets moeten vinden dat een mega feestje gaat worden. Bij deze gaat mijn oudejaarsavond dus plaatsvinden in St-Niklaas. Dit gaat een MEGA nachtje worden:crazy: :eyespop: |
|
|
| Bertn |
ik heb een vriendengroep van thuis en die in gent op kot zit, maar zelf zit ik (met mijn vriendin) in leuven op kot... dus ik weet nog niet wat het wordt: met mijn vrienden in gent weggaan of met die van leuven...
1 ding staat vast: nieuwjaar is een opgeklopt commercieel gedoe geworden: het MOET leuk zijn en ge MOET u amuseren enz... het wordt wschl: gezellig eten en daarna een stapje in de wereld zetten:) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Ik weet nog niet wat ik ga doen maar wel met wie :) |
Ik ben van gedacht veranderd :toothless |
|
|
| Kaidreas |
| ^oei das nie zo goe |
|
|
| Pumaz |
| Ach nu kan ik met mijn lief iets doen :) |
|
|
| Wildfir3 |
het zal zoiezo met mijn lief te doen zijn. Had eerst gedacht om naar tour & taxis te gaan naar pro-jekt, waar té vette namen naartoe komen, ma anderzijds heb ik toch meer zin om bij Eva te zijn :)
Nog geen concrete plannen:
ofwel met een hoopje mensen van't speelplein samen iets doen, ofwel met de kotgenootjes. Het wordt alleszins een etentje en daarna eens op de oude markt gaan zien of zo. Voor mij moet het zeker geen zatte bedoeling worden. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ach nu kan ik met mijn lief iets doen :) |
ah ow.. ik dacht dat ge da al int begin bedoelde.
daarmee dat ik zei van oei??? is er al iets misgelopen??? :o :D
ik heb ook mijn besluit genomen. ik ga met een paar fnac-werkers een feesje bouwen in anvers. cafe capital ofzo... we zullen wel zien wat het wordt. |
|
|
|
|