|
Litet smakprov på nånting jag pillar med!
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| nice melodie... men tycker det saknas lite bass i den.. lyssnar inte i några värsting högtalare nu visserligen.. men ändå |
|
|
| mellow pleasure |
| Den har ju skön slinga ( kanske man får låna till mitt projekt ) skulle vara kul att höra hur det låter. Även jag saknar lite bas i den. Men slinga svänger och man gungar till den ! |
|
|
| GyLLe |
jillar den starkt.. men jag tror att den kommer bli lite enformig. tror att de behövs något klimax i den (men de kanske kommer.. vad vet jag).. basen däremot tycker jag är lagom... de kanske sulle ta över om man skulle öka den.. tycker den passar in bra..
Bra Jobbat Dioxys
Edit: om det är början av låten vi hör så tycker jag den borde börja lite softare och utan den där basen precis i början. ;) |
|
|
| Dioxys |
tackar för kommentarerna : )
angående bas/diskant förhållandet tror jag att det har å göra med mastringen.. går att sänka diskanten mer så låter det bättre tror jag..
och ja, det är ritkigt upprepande och nej det är inte början på låten... mer som ett radio-edit klimax kanske? : ) |
|
|
| GyLLe |
| quote: | Originally posted by Dioxys
tackar för kommentarerna : )
angående bas/diskant förhållandet tror jag att det har å göra med mastringen.. går att sänka diskanten mer så låter det bättre tror jag..
och ja, det är ritkigt upprepande och nej det är inte början på låten... mer som ett radio-edit klimax kanske? : ) |
nja..?? men du förstår vad jag menar?!.. :) |
|
|
| jofawe |
Osar sommar :)
Mycket bra låt rickard... även om den är lite ostig i själva basgången.
Påminner om lite chicane och svenson&gielen på knark .. typ |
|
|
| NooN |
Låter rätt nice :)
Men jag är lite udda och tycker kicken låter alldeles för ostig.
Gillar däremot basen. Passar melodin. |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by jofawe
Påminner om lite chicane och svenson&gielen på knark .. typ |
hahaha, den analysen gillar jag! :D
låten i sig är jävligt ostig, det vet jag.. men å andra sidan så har jag nog fastnat i att nästan bara kunna göra sånhär typ av trance tyvärr :rolleyes: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Dioxys
hahaha, den analysen gillar jag! :D
låten i sig är jävligt ostig, det vet jag.. men å andra sidan så har jag nog fastnat i att nästan bara kunna göra sånhär typ av trance tyvärr :rolleyes: |
Den är ju bra.. me likiliki cheesy trance :) |
|
|
|
|