| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
העלתי לשם את
Svenson & Gielen
ואני לא מצליח לעשות לינק לזה זה לא עובד!
מישהו יכול לעזור לי? |
אין בעיה אחי
אתה פשוט צריך לעשות את הלינק דרך
HTTP
אני יראה לך איך - בוא ל
MSN
ואני יסביר לך
חוץ מזה שמישהוא העלה כבר את הטראק :) |
|
|