return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
Tuleva dj:kö?
View this Thread in Original format
Trancetor
jahas, pitkästä aikaa taas tulin kirjottelemaan... aikonaan sanoin että kiinnostaa se dj harrastus ehkä joskus jopa urakin.. btw, nyt tartteen kaikkien innokkaitten dj:ttein apua että pääsen alkuun.. joulu on tulossa ja pitäisi aloitus paketti saada mielellään cd-soittimilla, mikähän oisi hyvä ja mielellään ei kovin kallis? entäs levyt, kun on cd maxia yms, mitä käytetään, miksi? erinlaiset miksaustyylit: olen ajatellut beat-miksausta eli kertokaapas sen jujut ja mitä pitää tehdä jotta on hyvä beat-miksaaja..?
elkääkä heti sanoko Noob :D ku mä oon viel ihan alus joten jostain sitä on lähdettävä...
Puuhis
Kannattaa kysellä täältä: http://www.tranceaddict.com/forums/...hp?s=&forumid=8 ;)
Ghost Raver
Olenpa itsekkin kiinnostunut DJ hommista. Pitäisi tässä lähiaikoina tulla vähän tavaraa jolla aloittaa, vaikkakaan ei varmaan mitän huippua olekkaan...

No mutta, pitää vain muistaa harjoitella, ja kovasti :)
Epic Star
http://www.mr-dj.org <---- Tuolta saatte vastauksia.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement