return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Bernhard is overleden (pg. 4)
View this Thread in Original format
Blik
doe es ff relax, discussie gaat weer helemaal nergens over, zoals zo vaak

ik vind het wel jammer dat die dood is, hij heeft tijdens de oorlog veel betekend voor Nederland en hij is onder andere oprichter van het wereld natuur fonds, dus respect

(helaas heeft die ook wat mindere dingen gedaan in z'n leven...)
franzelare
quote:
Originally posted by SnuggLe
*edit*

Laat ook maar, waar maak ik me druk om...

idd bram, maak je niet druk man, dat hij omgekiept is doet jou misschien meer dan dat het andere doet.

er zijn een hoop mensen echt niet konings gezind en die mensen kan het waarschijnlijk echt niets boeien

daarnaast zullen een hoop mensen de slechte dingen die hij gedaan heeft beter bij staan dan de goede dingen.
hij heeft veel goede dingen voor de natuur gedaan als voorzitter van het wereld natuurfonds (niet oprichter overgens ;) ) maar hij was zelf ook net een konijn met 2 buitenechtelijke kinderen!
daarnaast zullen veel mensen zwaar tillen aan de lockhead affaire waar hij nederland toch niet echt in het juiste licht zette!
@win
De enige man in het koningshuis waar ik echt respect voor had! En dat zeg ik als Die-Hard Republikein! Ik hoop dat ik ook 93 zal worden en dan op mijn sterfdag bij volle bewustzijn afscheid kan nemen van mijn naasten. Nee, niets dan respect voor deze man!

R.I.P.
Blik
quote:
Originally posted by franzelare

hij heeft veel goede dingen voor de natuur gedaan als voorzitter van het wereld natuurfonds (niet oprichter overgens ;) )

hmm, op het nieuws zeiden ze gister van wel
MaGiK54
Ik ben ook niet echt koningsgezind, maar een beetje respect tonen voor iemand die overleden is het minste wat je kan doen. Elke keer als er een thread is ivm het overlijden van een publiekelijk persoon, heb je hetzelfde gezeik. Kijk maar bv naar de Andre Hazes thread, daar zijn ook een paar randdebielen die zonodig moeten zeiken over die thread dattie niet thuis hoort in een trance-forum. Een hoop mensen hiero hebben nog heel wat te leren over hoe normen en waarden in elkaar zitten in deze samenleving, het zal wel aan de leeftijd van diverse mensen liggen :o :o
Tim81
R.I.P.!
En zoals hier al vaker is gezegd, na zo'n leven op 93-jarige leeftijd sterven is natuurlijk niet heel gek. Ik teken er in ieder geval voor... Die man bracht het Koningshuis tenminste nog eens op een leuke manier in het nieuws, met 'aparte' uitspraken of zo!

Het duurt trouwens wel lang voordat de bijzetting in het graf is. Volgende week zaterdag zal hij pas worden bijgezet. Alle draaiboeken moeten weer doorgelopen worden...
nwopper
Persoonlijk boeit het me weinig dat Bernhard is overleden. Die vent is 93 geworden, heeft een goed leven achter de rug, ik snap niet dat iedereen zich daar helemaal druk om gaat maken. Mijn overgrootopa is 103 geworden en je hoort er geen haan naar kraaien toen hij overleed....aan praktisch precies hetzelfde als Bernhard....:o
Jappio
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik ben ook niet echt koningsgezind, maar een beetje respect tonen voor iemand die overleden is het minste wat je kan doen. Elke keer als er een thread is ivm het overlijden van een publiekelijk persoon, heb je hetzelfde gezeik. Kijk maar bv naar de Andre Hazes thread, daar zijn ook een paar randdebielen die zonodig moeten zeiken over die thread dattie niet thuis hoort in een trance-forum. Een hoop mensen hiero hebben nog heel wat te leren over hoe normen en waarden in elkaar zitten in deze samenleving, het zal wel aan de leeftijd van diverse mensen liggen :o :o

Helemaal eens, en sluit me overigens ook aan bij Snuggle. Als het je niet boeit post dan vooral niet in zo'n thread want daar istie niet voor bedoeld.

on topic: Zat in de Kuip woensdag toen ik het hoorde dus heb niks van het voetballen gemist (behalve de herhalingen dan ;)). Maar dit soort berichten zijn nooit leuk, zeker niet voor een koningin die in een jaar tijd haar ouders en man verliest. R.I.P.
eieregooie
quote:
Originally posted by Phortje
R.I.P.

En nu krijgen we straks weer die hele heisa in de binnenstad :o

Ach, 3 keer in 2 jaar... zijn we er voorlopig weer vanaf ;)

Je kan zeggen wat je wil, maar de binnenstad is op en rond de markt toch echt wel opgeknapt, dus ik vinnet wel best zo :)
MaGiK54
Morgen rond een uurtje of drie richting het Noordeinde met een collega, even mijn respect tonen voor die ouwe deugniet.

HiGH_NrG
quote:
Originally posted by MaGiK54
Morgen rond een uurtje of drie richting het Noordeinde met een collega, even mijn respect tonen voor die ouwe deugniet.

Gewoon een smoesje om niet te hoeven werken... :o
MaGiK54
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Gewoon een smoesje om niet te hoeven werken... :o

Ben om zeven uur al binnen hiero, dus ik werk gewoon me volledige uren morgen ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement