|
Trance Energy 05
|
View this Thread in Original format
| Mindbreezer |
| Lineupen er ikke offiselt kjent ennå... |
|
|
| Sand Leaper |
| Det kan egentlig være meg likegyldig. Ifølge flesteparten av NLTAs som har vært der de siste par gangene er TE nå om dagen et skikkelig møkkaparty, fullt av wannabes og TMF-folk som har hørt fra andre at det er kult å være der. Musikken er heller ikke noe å rope hurra over, på tross av forsåvidt litt mer interessante navn enn vanlig. Skal du på nederlandsk megaparty, dra heller til Mysteryland eller Dance Valley. |
|
|
| Locazor |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Det kan egentlig være meg likegyldig. Ifølge flesteparten av NLTAs som har vært der de siste par gangene er TE nå om dagen et skikkelig møkkaparty, fullt av wannabes og TMF-folk som har hørt fra andre at det er kult å være der. Musikken er heller ikke noe å rope hurra over, på tross av forsåvidt litt mer interessante navn enn vanlig. Skal du på nederlandsk megaparty, dra heller til Mysteryland eller Dance Valley. |
Nå...må du ikke være altfor kritisk da :) De hadde en glimrende lineup i fjor med et helt genialt sett av Ferry Corsten hvertfall :) (Synes da jeg)
Er egentlig ikke så stor fan av utendørsarrangementer for å være helt ærlig. Tror ingenting kan slå stemningen på Sensation :) Kan banne på at jeg skal være der 05 også ;) |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by Locazor
Er egentlig ikke så stor fan av utendørsarrangementer for å være helt ærlig. Tror ingenting kan slå stemningen på Sensation :) Kan banne på
at jeg skal være der 05 også ;) |
Hver sin smak, men det skal mye til å slå viben på Dance Valley med 40 000 mennesker på den sletta. Musikalsk er det iallefall nok av parties i Nederland som slår TE og Sensation langt ned i støvlene. Jeg nevner i fleng:
Awakenings
Innercity
DV Indoor
Impulz
TeQnology
Extrema
In Qontrol
etc. etc. |
|
|
| Mista |
| Vel, var på TE i år og det kan absolutt anbefalles ;) |
|
|
| moore |
| Var på Dance Valley i sommer, og det var ubeskrivelig bra.. Har ikke vært på TE, Sensation, Mysteryland eller lignende, men Dance Valley er nok den største av de evente. Kom hjem fra Nederland idag faktisk. Dro en helgetur nedover for å besøke Nijmegen og Arise. De hadde dj'er som bl.a. Özgür Can, Perry O'Neil, Passiva, Outback, The Thrillseekers og noen TA dj'er som Noah, Teagle & Blighty. Var ganske bra, og jeg tror dette kan anbefales framfor f.eks. TE. Var omtrent 500 stk. der. Er massevis av denne typen partier i Nederland hver helg. Trenger ikke å være 10000+ foran scenen for at det skal være bra og verdt å dra en tur nedover.. |
|
|
| Mindbreezer |
Lineup:
Mainstage
Ronald van Gelderen
Judge Jules & Eddie Halliwell
Rank 1 [Live on Stage]
Ferry Corsten
Armin van Buuren
Johan Gielen
Yoji Biomehanika
Marco V In Charge
Marco V
M.I.K.E.
Filterheadz [Live on Stage]
John '00' Fleming
Igor S
DJ Jean Madhouse
DJ Jean
Randy Katana
Jochen Miller
E-Craig
G-Spott [Live on Stage]
Jurgen
Skulle ønske jeg kunne ha vært der :( |
|
|
| Ariah |
| hva er forskjellen på marco v in charge og marco v, samme med jean madhouse og jean? |
|
|
| KimG THT Events |
| det er det den avdelingen blir kalt |
|
|
| DJ_Audun |
| Marco V avdelingen ser tasty ut. Marco V, j00f og M.I.K.E. er blandt mine favoritter.:cool: |
|
|
| Mindbreezer |
Main Stage ser bedre ut for å være helt ærlig :p
Ronald van Gelderen
Rank 1 [Live on Stage]
Ferry Corsten
Armin van Buuren
Alle disse samla... :crazy: Det er nesten uvirkelig :eyespop: |
|
|
|
|