return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
Trance Energy 05
View this Thread in Original format
Locazor
Jada...da er det offisielt! :D

http://trance-energy.id-t.com/te2005/

12.02.05. Noen som kjenner lineupen?
Mindbreezer
Lineupen er ikke offiselt kjent ennå...
Sand Leaper
Det kan egentlig være meg likegyldig. Ifølge flesteparten av NLTAs som har vært der de siste par gangene er TE nå om dagen et skikkelig møkkaparty, fullt av wannabes og TMF-folk som har hørt fra andre at det er kult å være der. Musikken er heller ikke noe å rope hurra over, på tross av forsåvidt litt mer interessante navn enn vanlig. Skal du på nederlandsk megaparty, dra heller til Mysteryland eller Dance Valley.
Locazor
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Det kan egentlig være meg likegyldig. Ifølge flesteparten av NLTAs som har vært der de siste par gangene er TE nå om dagen et skikkelig møkkaparty, fullt av wannabes og TMF-folk som har hørt fra andre at det er kult å være der. Musikken er heller ikke noe å rope hurra over, på tross av forsåvidt litt mer interessante navn enn vanlig. Skal du på nederlandsk megaparty, dra heller til Mysteryland eller Dance Valley.


Nå...må du ikke være altfor kritisk da :) De hadde en glimrende lineup i fjor med et helt genialt sett av Ferry Corsten hvertfall :) (Synes da jeg)

Er egentlig ikke så stor fan av utendørsarrangementer for å være helt ærlig. Tror ingenting kan slå stemningen på Sensation :) Kan banne på at jeg skal være der 05 også ;)
Sand Leaper
quote:
Originally posted by Locazor
Er egentlig ikke så stor fan av utendørsarrangementer for å være helt ærlig. Tror ingenting kan slå stemningen på Sensation :) Kan banne på
at jeg skal være der 05 også ;)


Hver sin smak, men det skal mye til å slå viben på Dance Valley med 40 000 mennesker på den sletta. Musikalsk er det iallefall nok av parties i Nederland som slår TE og Sensation langt ned i støvlene. Jeg nevner i fleng:

Awakenings
Innercity
DV Indoor
Impulz
TeQnology
Extrema
In Qontrol

etc. etc.
Mista
Vel, var på TE i år og det kan absolutt anbefalles ;)
moore
Var på Dance Valley i sommer, og det var ubeskrivelig bra.. Har ikke vært på TE, Sensation, Mysteryland eller lignende, men Dance Valley er nok den største av de evente. Kom hjem fra Nederland idag faktisk. Dro en helgetur nedover for å besøke Nijmegen og Arise. De hadde dj'er som bl.a. Özgür Can, Perry O'Neil, Passiva, Outback, The Thrillseekers og noen TA dj'er som Noah, Teagle & Blighty. Var ganske bra, og jeg tror dette kan anbefales framfor f.eks. TE. Var omtrent 500 stk. der. Er massevis av denne typen partier i Nederland hver helg. Trenger ikke å være 10000+ foran scenen for at det skal være bra og verdt å dra en tur nedover..
Mindbreezer
Lineup:

Mainstage
Ronald van Gelderen
Judge Jules & Eddie Halliwell
Rank 1 [Live on Stage]
Ferry Corsten
Armin van Buuren
Johan Gielen
Yoji Biomehanika

Marco V In Charge
Marco V
M.I.K.E.
Filterheadz [Live on Stage]
John '00' Fleming
Igor S

DJ Jean Madhouse
DJ Jean
Randy Katana
Jochen Miller
E-Craig
G-Spott [Live on Stage]
Jurgen



Skulle ønske jeg kunne ha vært der :(
Ariah
hva er forskjellen på marco v in charge og marco v, samme med jean madhouse og jean?
KimG THT Events
det er det den avdelingen blir kalt

DJ_Audun
Marco V avdelingen ser tasty ut. Marco V, j00f og M.I.K.E. er blandt mine favoritter.:cool:
Mindbreezer
Main Stage ser bedre ut for å være helt ærlig :p

Ronald van Gelderen
Rank 1 [Live on Stage]
Ferry Corsten
Armin van Buuren

Alle disse samla... :crazy: Det er nesten uvirkelig :eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement