return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Skazi i Malmö (pg. 2)
View this Thread in Original format
RebeL9
quote:
Originally posted by lonne
Damen du syftar på heter Paulina ( gen6 ) och lirar skön full-on.
Sett henne flera ggr bla på docklands ( moonflower festerna ) om någon kommer ihåg dom?


hon spelar väl ändå inte full on? :E
lonne
quote:
Originally posted by RebeL9
hon spelar väl ändå inte full on? :E


Hon spelar allt möjligt mannen, hon är en riktig crowd pleaser. Men för att vara lite mer precis, så lirar hon allt från prog house/prog-psy/ full on/ tech house osv.. vädigt flexibel dam om du frågar mig. Har inte hört henne sedan docklands tiden, då lira hon full-on iaf.:)
RebeL9
ok nu spelar hon progressve och psytrance
lonne
quote:
Originally posted by RebeL9
ok nu spelar hon progressve och psytrance


med tanke på hur linan såg ut och vad jag hört av henne innan, skrev jag full on. är du sugen på att dra hem något av henne: http://gen6.com
RebeL9
har hennes senaste album och hört hennes liveset. pure progressive psytrance :>
lonne
alright, mer än vad jag visste. de liveset du hört av henne, spelar hon bara bara prog psy?
sipowitz
quote:
Originally posted by CJ InterCity
okej... SKAZI sög stort, som väntat :p men herren som spelade först, och damen som avslutade natten var totalt fantastiska! dessutom stöter man på Sztation & Bitchen... så det var total katastrof!! nej skojar, det var ju hur kul som helst :D


Njä där håller jag inte riktigt med, Skazi var lätt bäst, Gen tyckte jag var lite för tråkig i upplägget för min smak. "Herren som spelade först" var väl Sekas, och yes - grymt bra tryck när han spelade.

Martin alternativt Sipo kallas jag tack, men man tackar för drinken!
RebeL9
quote:
Originally posted by lonne
alright, mer än vad jag visste. de liveset du hört av henne, spelar hon bara bara prog psy?


japp i de setten jag hörde.
CJ InterCity
quote:
Originally posted by sipowitz
Njä där håller jag inte riktigt med, Skazi var lätt bäst, Gen tyckte jag var lite för tråkig i upplägget för min smak. "Herren som spelade först" var väl Sekas, och yes - grymt bra tryck när han spelade.

Martin alternativt Sipo kallas jag tack, men man tackar för drinken!

joo, minns att sista DJn inte riktigt föll dig i smaken. min polare tyckte likadant som du, så jag är väl ensam om min åsikt :p

hmmm ber om ursäkt förresten, trodde inte du tog allvarligt på det :o
Andreas.H
quote:
Originally posted by RebeL9
när tar man hit någon bättre än gitarrbögen Skazi?
finns ju sjukt många bättre psyproducenter än honom :(
Verkar som svenska stampfjortiskåren bara känner till Skazi och Infected Mushroom


Min mamma sa alltid att har man inget positivt att säga så kan man lika gärna låta bli.

Vi älskar kritik. Det är det som bygger och hjälper oss bli bättre i framtiden. Det är dock lite svårt att ta åt sig när inläggen är så omogna som detta. "Gitarrbögen Skazi"?

Men vill i alla fall förklara varför just Skazi blev valet på KB.
För det första har vi aldrig haft honom här i Sverige. Har du följt oss, Rotor och Ace event så vet du att vi haft många artister i Sverige.
För det andra var detta besökarnas val. För en tid sedan gick vi ut med en förfrågan om vilka artister (ingen speciell genre) folk ville se och Skazi var den psyartist som låg högst på listan.

Att vi kunde få hit honom i Januari då de flesta väljer att vara lediga kändes därför kul.

Jag tycker också att det finns bättre psyaproducenter men det handlar inte om det. Det handlar om vad besökarna vill se.

Peace out.

Andreas

Funfrock
quote:
Originally posted by RebeL9
:E


lite offtopic men måste bara fråga varför alla trancefjortisar har börjat använda den smileyn? vad ska den föreställa? att man håller på att tappa mjölktänderna?
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Andreas.H
Det är dock lite svårt att ta åt sig när inläggen är så omogna som detta. "Gitarrbögen Skazi"?

huvudsaken är ju att de flesta besökarna var glada & nöjda :) det ska ju också noteras att avslutnings DJn spelade ett sjuhelsikes set :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement