|
עזרה קלה
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
מישהו פה יכול לשלוח לי קובץ CUE מוכן?
כי אני לא זוכר איך רושמים הכל...
אולי יש איזה תוכנה שמכינה קבצי CUE ואתה רק מכניס את הזמנים של השירים? |
|
|
| Rising |
CDRCue Cuesheet Editor
אחלה תוכנה בעולם... גם קלה לשימוש.. :) |
|
|
| DjNumShum |
| איפה אני יכול להשיג אותה? |
|
|
| Rising |
| חן איזה עבודת צוות.. סחטיין עלייך |
|
|
| DjChook |
אמרת פברואר לא ?
;) |
|
|
|
|