|
חזרתי!!!
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
אנשים, מה קורה חבר'ה התגעגעתי :)
קיבלתי מחשב חדש עם ציוד חדש וכו' והייתי מזה עסוק בזמן האחרון בבניה של האולפן הביתי שלי
עם הרשת (שעובדת תחת UNIX) :)
אז, מה קורה פה??? |
|
|
| DJ-Energy |
פה הכל סבבה אחשלי....
נו ספר איזה ציוד חדש בלגנים...?
אני חזרתי לא מזמן ממסיבה היה בלגן לאללה שם.. |
|
|
| Gil Shwarts |
אחי
סוף הדרך של דברים יש לי כאן (בחדר...) :)
הבאתי מחשב פנטיום4 עם כל התוספות כולל מערכת סאונד פולסר 3 שעולה 8000 שקל
עם עוד 3 סינטיסייזרים של ימאה וסמפלר של ג'מיני
עם מיקסר 64 ערוצים של פיוניר ושני דקים של פיוניר גם
כולל תקליטים של מרקו וי, טיאסטו, ארמין, ואן דייק וכו'
וגם יכול להיות מאוד שאני יחתום בBlack Hole!!!
תחזיקו לי אצבעות :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אחי
וגם יכול להיות מאוד שאני יחתום בBlack Hole!!!
תחזיקו לי אצבעות :) |
פששש אחי - אני מקווה שזה יקרה
:)
תחדש על כל הציוד
נשמע אחלה - תגיד מאיפה הכסף? אתה עובד חוץ מהתיקלוט
וסתכל על הפוסטים - תתעדכן
;) |
|
|
| Gil Shwarts |
כן גם אני
הכסף? מההורים :) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
כן גם אני
הכסף? מההורים :) |
חחחחחחח.. הורים תחונים אני רואה שיש לך פה....
בואנה איזה ציוד פצצתי הביאו לך.... אני מקווה לראות שיפור גדול בטראק הבא שלך... ואני גם מצפה לראות אותך מתקלט עושה לנו איזה לייב מיקס עם הדק החדש שקנו לך!!.. |
|
|
| Dj-2TaLL |
ואללה גיל ברוך שובך,
תתחדש,
ותמסור ד"ש חם לטיאסטו!!!!!:D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| DJ-Energy |
גיל: מי אמר לך בקשר לזה שרוצים לחתום אותך ב
BlackHole??
וואלה אם יחתמו אותך אני כבר מדמיין לעצמי
Dj Tiesto & Gil Shwarts - Open Your Flight
:D :D |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
מזל טוב על המערכת!
בטח עלה לך פוללללל כסף, אבל אתה בטח תיצטרך את זה כדי לעבוד עם
Blackhole records
:D
שיהיה לך בהצלחה שם....עם טיאסטו והחברה |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
גיל: מי אמר לך בקשר לזה שרוצים לחתום אותך ב
BlackHole??
וואלה אם יחתמו אותך אני כבר מדמיין לעצמי
Dj Tiesto & Gil Shwarts - Open Your Flight
:D :D |
דיברתי עם מנהל מחלקת הפרסום והדמויים של החברה והוא אמר לי שיש לי סיכויים מצויינים לחתום אצלם
כרגע יש דיסק דמו בדרך אליהם, אני מקווה... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
דיברתי עם מנהל מחלקת הפרסום והדמויים של החברה והוא אמר לי שיש לי סיכויים מצויינים לחתום אצלם
כרגע יש דיסק דמו בדרך אליהם, אני מקווה... |
איזה טראקים שלחת בדיסק דמו? |
|
|
| Gil Shwarts |
כל הטראקים שיש שם הם unreleased לגמרי
כלומר אפילו לא העליתי אותם לאינטרנט
רק
The Journey (Original Mix)
ו
Euphoric Paradise (Original Mix)
הם הטראקים היחידים שאתה כנראה מכיר שמופיעים בדמו...
רוב הטראקים הם הקפצות אחושרמוטה
טראקים עצבניים
יש גם חלק שממש פרוגרסיב
קיצר אני מקווה שהם יאהבו אותם... |
|
|
|
|