return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חזרתי!!!
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
אנשים, מה קורה חבר'ה התגעגעתי :)
קיבלתי מחשב חדש עם ציוד חדש וכו' והייתי מזה עסוק בזמן האחרון בבניה של האולפן הביתי שלי
עם הרשת (שעובדת תחת UNIX) :)

אז, מה קורה פה???
DJ-Energy
פה הכל סבבה אחשלי....

נו ספר איזה ציוד חדש בלגנים...?

אני חזרתי לא מזמן ממסיבה היה בלגן לאללה שם..
Gil Shwarts
אחי
סוף הדרך של דברים יש לי כאן (בחדר...) :)
הבאתי מחשב פנטיום4 עם כל התוספות כולל מערכת סאונד פולסר 3 שעולה 8000 שקל
עם עוד 3 סינטיסייזרים של ימאה וסמפלר של ג'מיני
עם מיקסר 64 ערוצים של פיוניר ושני דקים של פיוניר גם
כולל תקליטים של מרקו וי, טיאסטו, ארמין, ואן דייק וכו'
וגם יכול להיות מאוד שאני יחתום בBlack Hole!!!
תחזיקו לי אצבעות :)
luckystrike
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אחי
וגם יכול להיות מאוד שאני יחתום בBlack Hole!!!
תחזיקו לי אצבעות :)


פששש אחי - אני מקווה שזה יקרה
:)

תחדש על כל הציוד
נשמע אחלה - תגיד מאיפה הכסף? אתה עובד חוץ מהתיקלוט

וסתכל על הפוסטים - תתעדכן
;)
Gil Shwarts
כן גם אני
הכסף? מההורים :)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
כן גם אני
הכסף? מההורים :)


חחחחחחח.. הורים תחונים אני רואה שיש לך פה....

בואנה איזה ציוד פצצתי הביאו לך.... אני מקווה לראות שיפור גדול בטראק הבא שלך... ואני גם מצפה לראות אותך מתקלט עושה לנו איזה לייב מיקס עם הדק החדש שקנו לך!!..
Dj-2TaLL
ואללה גיל ברוך שובך,
תתחדש,

ותמסור ד"ש חם לטיאסטו!!!!!:D :D :D :D :D :D :D :D
DJ-Energy
גיל: מי אמר לך בקשר לזה שרוצים לחתום אותך ב
BlackHole??

וואלה אם יחתמו אותך אני כבר מדמיין לעצמי
Dj Tiesto & Gil Shwarts - Open Your Flight

:D :D
DJ-Kreing^^
מזל טוב על המערכת!
בטח עלה לך פוללללל כסף, אבל אתה בטח תיצטרך את זה כדי לעבוד עם
Blackhole records
:D
שיהיה לך בהצלחה שם....עם טיאסטו והחברה
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DJ-Energy
גיל: מי אמר לך בקשר לזה שרוצים לחתום אותך ב
BlackHole??

וואלה אם יחתמו אותך אני כבר מדמיין לעצמי
Dj Tiesto & Gil Shwarts - Open Your Flight

:D :D



דיברתי עם מנהל מחלקת הפרסום והדמויים של החברה והוא אמר לי שיש לי סיכויים מצויינים לחתום אצלם
כרגע יש דיסק דמו בדרך אליהם, אני מקווה...

DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



דיברתי עם מנהל מחלקת הפרסום והדמויים של החברה והוא אמר לי שיש לי סיכויים מצויינים לחתום אצלם
כרגע יש דיסק דמו בדרך אליהם, אני מקווה...


איזה טראקים שלחת בדיסק דמו?
Gil Shwarts
כל הטראקים שיש שם הם unreleased לגמרי
כלומר אפילו לא העליתי אותם לאינטרנט
רק
The Journey (Original Mix)
ו
Euphoric Paradise (Original Mix)
הם הטראקים היחידים שאתה כנראה מכיר שמופיעים בדמו...
רוב הטראקים הם הקפצות אחושרמוטה
טראקים עצבניים
יש גם חלק שממש פרוגרסיב
קיצר אני מקווה שהם יאהבו אותם...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement