return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Juletråden
View this Thread in Original format
Sand Leaper
Jadda, den kommer enten du vil eller ikke. Så alt som har med jul å gjøre (planer, mat, gaver, kommentarer om at julen er så helsikes kommers etc. etc.), inn hit med det.
Lil-H
åjass¨ja, fært så sarkastisk vi var idag da :p

høhø, snøen er hvertfall her, bare det er flott, gleder meg til maten, og pakkene. Ikke minst ferien
Vet ikke hva jeg ønsker meg til jul da..
Locazor
quote:
Originally posted by Lil-H
åjass¨ja, fært så sarkastisk vi var idag da :p

høhø, snøen er hvertfall her, bare det er flott, gleder meg til maten, og pakkene. Ikke minst ferien
Vet ikke hva jeg ønsker meg til jul da..


Hva med ett par splitter nye lekre Technics SL-DZ1200 under juletreet? :)
Kimito
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat :toothless :thepirate :haha:
DJ_Audun
Gleder meg som bare det til juleferien, skolen har vært hardere enn noen gang tidligere denne høsten og da skal det bli ekstra digg med en lang ferie med masse fyll og fanteri:D . Blir 18 rett etter ferieslutt så har noe å glede meg til da og. Angående julemat, her i gården er det risengrynsgrøt på lille julaften (med mandeljakt selvfølgelig:cool: ), pinnekjøtt:) og lutefisk:whip: på julaften og ribbe (det diggeste av de alle), medisterkaker og julepølse på første juledag. Har vann i munnen allerede jeg.:D
Lil-H
quote:
Originally posted by Locazor
Hva med ett par splitter nye lekre Technics SL-DZ1200 under juletreet? :)


Sorry mac, jeg mikser ikke, men hadde vært gøy å teste ;)
Skolen har vært drit slit, ja. fra desember til slutten, så skal vi ha 8 prøver!
St_Andrew
quote:
Originally posted by Kimito
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat :toothless :thepirate :haha:


word :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement