|
אתם חושבים שחסרים בנות בסצינה של הטראנס??
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
| לא יודע.. אולי זה רק הרגע שלי.... אבל לפי דעתי חסר כן קצת בנות.. כאילו תראו אותנו פה כולם בנים.. בת אחת לא ראיתי פה... כל אלה עם הבריטני שלהם!!.. זה הורג אותי!!, בפורום הזה כולו יש איזה 10 בנות מקסימום! |
|
|
| Dj-2TaLL |
ואללה אחי אני מסכים איתך...
חשבתי על לפרסם הודאה כזאת והנה הקדמת אותי:D :D :D
באמת צריך עוד בנות שיכנסו לסצנה, וישאפו להגיע לרמה של אלה גוטמן...
:):):):)
יאללה יש לי מבחן להתכונן אליו (מתמטיקה בעעעע) אז נמשיך בדיון סוער אחרכך בהשתתפות אנשים רבים...
:):):):):):):):):):) |
|
|
| MoSH_MaN |
אולי כאן אין אבל במסיבות לא חסר
וכן אני מכיר בנות ששומעות טרנאסים
זה לא נורא כמו בנות
שאוהדת את הפועל כפר-סבא וכל האינפו שלהן זה למה הם ירדו ליגה! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
לא יודע.. אולי זה רק הרגע שלי.... אבל לפי דעתי חסר כן קצת בנות.. כאילו תראו אותנו פה כולם בנים.. בת אחת לא ראיתי פה... כל אלה עם הבריטני שלהם!!.. זה הורג אותי!!, בפורום הזה כולו יש איזה 10 בנות מקסימום! |
צודק אחי...
בעסה אבל בישראל אין כמעט בנות בתחום
כולם עם בריטני או עם חרא של שנות השמונים...
מבאס לאללה...
:(
ו
MoSH_MaN
הבנות שכן שומעות - הם שומעות חרא כמו
DARUDE
וכאלה... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
צודק אחי...
בעסה אבל בישראל אין כמעט בנות בתחום
כולם עם בריטני או עם חרא של שנות השמונים...
מבאס לאללה...
:(
ו
MoSH_MaN
הבנות שכן שומעות - הם שומעות חרא כמו
DARUDE
וכאלה... |
צודק ב100 % אחשלי...
אתה אף פעם לא תראה בת בישראל מקשיבה ל
Rank 1
או
Vincent De Moor.. |
|
|
| Dj Moriano |
באמת חסרות בנות.
חבל...... |
|
|
| MoSH_MaN |
אז זהו שאתה טועה
ךאקי אני מכיר אחת שהיא כן שומעת
RANK 1
ו
yahel
horizon
וכ"ו
רק שתדעו
יש כאלה....... |
|
|
| DJ-Energy |
כמה כאלו כבר יש?
1-2.. לא יותר... |
|
|
| DJ_BoN |
תראה יש כאלה ויש כאלה
אני מסכים שרוב הבנות לא שומעות טראנסים וכאלה אבל יש כמה שאני מכיר שכן למשל יש אחת שאני מכיר שאוהבת דיפ האוס (איזה כלה נכון?????) וחברה שלי למשל הרגלתי אותה לשמוע את כל מה שאני אוהב, שזה אפליפטינג פרוגרסיב וגם טק-טראנס, אז יש כאלה.
אבל אני אגיד לכם למה רוב הבנות לא שומעות טראנסים- כי אין להן מאיפה להשיג.
אנחנו הבנים בעלי חוש טכני מפותח ביותר ואנחנו יודעים איך מורידים דברים מהאינטרנט. הבנות פשוט לא יודעות, כל האמפי3ים שיש להן הן משיגות מחברות ששולחות להן באייסיקיו. אם למשל מישהי יודעת איך להוריד שירים עם מורפיוס או משהו כזה וממליצים לה להוריד למשל.....svenson&gielen - twisted שזה מצוין לפי דעתי, אז היא תוריד, תשמע ותגיד "וואו, זה טראנס? אף פעם לא ידעתי מה זה טראנס, זה ממש טוב, אולי אני אוריד עוד משהו של גילן". ואז היא תוריד עוד ועוד. ואז היא תחפש עוד שמות של יוצרים. ואז היא תוריד גם טייסטו, ראנק 1, בלנק אנד ג'ונס, כמובן שהיא גם תוריד בריטני, אבל היא גם תוריד קוסמיק גייט.
מבינים?
צריך לעשות אתר שיהיה מלא בדברים ורודים ולבבות ושם יהיו לינקים לטראקים!
אה ודרך אגב אני עוד מעט פותח רדיו קטן משלי שמוקדש רק לטראנסים, הסרברים הם שלושה חברים שלי שניים עם איי די אס אל אחד עם כבלים. ככה שישי לי רוחב פס סביר.
אניאגיד לכם את הכתובות ברגע שאניאדע. |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
תראה יש כאלה ויש כאלה
אני מסכים שרוב הבנות לא שומעות טראנסים וכאלה אבל יש כמה שאני מכיר שכן למשל יש אחת שאני מכיר שאוהבת דיפ האוס (איזה כלה נכון?????) וחברה שלי למשל הרגלתי אותה לשמוע את כל מה שאני אוהב, שזה אפליפטינג פרוגרסיב וגם טק-טראנס, אז יש כאלה.
אבל אני אגיד לכם למה רוב הבנות לא שומעות טראנסים- כי אין להן מאיפה להשיג.
אנחנו הבנים בעלי חוש טכני מפותח ביותר ואנחנו יודעים איך מורידים דברים מהאינטרנט. הבנות פשוט לא יודעות, כל האמפי3ים שיש להן הן משיגות מחברות ששולחות להן באייסיקיו. אם למשל מישהי יודעת איך להוריד שירים עם מורפיוס או משהו כזה וממליצים לה להוריד למשל.....svenson&gielen - twisted שזה מצוין לפי דעתי, אז היא תוריד, תשמע ותגיד "וואו, זה טראנס? אף פעם לא ידעתי מה זה טראנס, זה ממש טוב, אולי אני אוריד עוד משהו של גילן". ואז היא תוריד עוד ועוד. ואז היא תחפש עוד שמות של יוצרים. ואז היא תוריד גם טייסטו, ראנק 1, בלנק אנד ג'ונס, כמובן שהיא גם תוריד בריטני, אבל היא גם תוריד קוסמיק גייט.
מבינים?
צריך לעשות אתר שיהיה מלא בדברים ורודים ולבבות ושם יהיו לינקים לטראקים!
אה ודרך אגב אני עוד מעט פותח רדיו קטן משלי שמוקדש רק לטראנסים, הסרברים הם שלושה חברים שלי שניים עם איי די אס אל אחד עם כבלים. ככה שישי לי רוחב פס סביר.
אניאגיד לכם את הכתובות ברגע שאניאדע. |
נכון
צריך להכין אתר כל החברה כזה שקל להוריד ממנו ולפרסם אותו לכל החברים... ככה כולם יתחילו להוריד!..
ד"א - אם אתה צריך עוד שדרים לרדיו אני תמיד מוכן... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אז זהו שאתה טועה
לאקי אני מכיר אחת שהיא כן שומעת
RANK 1
ו
yahel
horizon
וכ"ו
רק שתדעו
יש כאלה....... |
ברור שיש כאלה אבל הם מעטות...
יש לי ידידה כזאת שאוהבת את הענין וגם מבינה בזה אחושרמוטה...
היא עבדה אצל תומאס (הוא הקים מעין לייבל) ויש לה פול דיסקים...
נדיר כאלה דברים :(
בכל מקרה
DJ_BoN
צודק מאה אחוז אחי
:) |
|
|
|
|