|
Grattis Smekbar!
|
View this Thread in Original format
| reveal |
Han fyllde år igår, men då hade jag inte möjlighet att skriva nåt, borde ju nån annan fixat :p
Hur som helst, hoppas du hade det fett å sånt, ses! |
|
|
| keddo |
| gratis i efterskott mannen :) |
|
|
| St_Andrew |
| grattis i efterskott :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
GRATTIS Smekis !!! Hoppas du har en toppen helg :gsmile:
Kanske man får nöjet att gratta med en bira i baren på kryssen ? :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| Jag gratinerar Smekis också :) |
|
|
| CJ InterCity |
| jamen grattis mannen!!:D :D |
|
|
| Cube |
| Grattis i efterskott Smekbar :) |
|
|
| Dioxys |
hm, blir lite sent nu kanske.. men det är tanken som räknas! :)
grattis! :) |
|
|
| jofawe |
| grattis.. för fan.. det spelar väl ingen roll om man är sent ute? ;) |
|
|
| Cloudburst |
grattis!
jag var tydligen den enda som grattade 'dee bee äll' för ett tag sedan.. :p |
|
|
| ScuL |
grattis i efterskott.
är du med på kryssningen? |
|
|
|
|