|
מחפש דיג'יי בעל שם...
|
View this Thread in Original format
| Q-PiXeL |
מישהו מכיר דיג'יים בעלי שם בארץ?
ודרך ליצור איתם קשר... |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
מישהו מכיר דיג'יים בעלי שם בארץ?
ודרך ליצור איתם קשר... |
אני לא מכיר דייג'יי אחד
שהוא לא בעל שם
ועכשיו ברצינות
לא מכיר |
|
|
| YuVaL |
אחי...
תן יותר פרטים
למה דיי ג'יים בעלי שם לא ירצו לבוא סתם לנגן בשביל גרושים במועדון שכונתי.... |
|
|
| Q-PiXeL |
ליין מסיבות רוסי דו שבועי
עשינו כבר 5 מסיבות ויש קהל מצויין
גוש תיקלט ב2 מסיבות והוא תותח!
אבל אנחנו מחפשים שם רציני ומודעים לזה שהמחיר יהיה בהתאם...
www.flowith.us |
|
|
| YuVaL |
ליין מסיבות רוסי?
יענו אם אני לא רוסי אני לא נכנס? |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by YuVaL
ליין מסיבות רוסי?
יענו אם אני לא רוסי אני לא נכנס? |
רק אם יש לך כרטיס מועדון בלאט :toothless |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YuVaL
למה דיי ג'יים בעלי שם לא ירצו לבוא סתם לנגן בשביל גרושים במועדון שכונתי.... |
כל עוד אתה משלם לו הוא גם ינגב לך תתחת עם תקליט |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Shahar
כל עוד אתה משלם לו הוא גם ינגב לך תתחת עם תקליט |
רק בזהירות
ברור שאתה ניכנס |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Shahar
כל עוד אתה משלם לו הוא גם ינגב לך תתחת עם תקליט |
לנגב ת'תחת עם תקליט?
מה אתה דפוק? אתה רוצה לחתוך לי ת'תחת?!?! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YuVaL
לנגב ת'תחת עם תקליט?
מה אתה דפוק? אתה רוצה לחתוך לי ת'תחת?!?! |
כמו שקלאבר אמר
| quote: | Originally posted by cluBBer
רק בזהירות |
:D |
|
|
|
|