|
Flushing-topic (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| driesie ge moet is naar de film "dreamcatcher kijken" of dienen boek lezen van stephen king. Dat zijn pas mensen die wc problemen hebben, die schijten daar vree gevaarlijke monsters, whiaaaaaaaaaaa:D :D |
|
|
| _Jedi |
| ^idd komen hilarische scénes in .. als ze die ene vinden in dat bos dat er zo goed als dood bij zit en tenige wat die nog doet is 'windjes' laten .. :D |
|
|
| Gladius |
geef mij dit maar voor in de living!
 |
|
|
| Tiger777 |
Zolang Mr hankey uuw badkamer maar niet herdecoreert is alles in orde. Trekt u dat toch niet zo aan... Ik bedoel, er lopen hier vele zieke geesten rond hoor... Denken we maar aan "de courgette" van apostle... Kop op man... |
|
|
| Kaidreas |
| ^zieke geest??? nie te ver gaan e tiger :D |
|
|
| Tiger777 |
hooo rustig maar rustig maar. Hier: denk nog een beetje aan Asterix & obelix
Dat zal beter zijn dan mij hier een beetje te komen bedreigen! Ik heb al vo minder gevochte e pat! |
|
|
| Tiger777 |
en o ja:
 |
|
|
| Kaidreas |
a tiger... vroeger was het u allemaal te doen om de leut gast, maar tegenwoordig niemeer, alles is gay, altijd maar antwoorden met pics.
gij zijt veranderd gast.:cool: :rolleyes:
I thought you cared.. bitch :D
ik gooi hier gewoon mijn gevoelens open en bloot, en ik krijg dan zo'n dingen te lezen, en dan van u nog wel.. ik zag u graag :rolleyes: :D
damn. kga morgen terug een afspraak maken met de shrink denk ik |
|
|
| Jasperovitsj |
^^
 |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
a tiger... vroeger was het u allemaal te doen om de leut gast, maar tegenwoordig niemeer, alles is gay, altijd maar antwoorden met pics.
|
Maar neeje, het is mij hier nog altijd te doen om de leute..; Allé, nog eentje om het af te lere:
 |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Xilver
En wtf hebt gij met onze WC uitgestoken :D |
Er zijn foto's van opgedoken:
 |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
tssss en dan vraagt ge u eigenlijk af waarom het zo saai is..
als ik zo'n replies lees... durf ik al bijna niet meer te posten.
kwas gewoon aan het zeveren... grapjes maken, weet gewel... grapjes hahaha /humor.
|
ach jonge, die vraag was totaal nie zo serieus bedoeld als da ge da hebt opgevat. da was om meer info van u te krijgen ivm asterix en obelix die u vergezellen op de WC... :happy2: |
|
|
|
|