return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Voor de vrijgezellen deel 2 (wees gewaarschuwd.. *zonder dollen*) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flippe
quote:
Originally posted by Blik

whahahahahahaha die middelste is een klasgenoot van WvG en mij en komt uit den Dungen, komen allemaal uit Den Dungen :D

whahahahahahahah

Das wel vet toevallig :)

vet!

Ik zal ook nog es wat leleijke mensen gaan zoeken op Foto's
TranceFool
HAHAHA, en het meest moet ik nog lachen om die geweldige onderschriften van Henk, haha geweldig :D:D:D
Flipper01
Damn, waar haal je die foto's vandaan..
Bij die eerste moet je heel goed kijken om er een vrouw uit te halen! En die dikke, daar wil ik niet eens over praten. Arme Blik en WvG, ziet de rest van de klas er ook zo beroerd uit??
Als jullie denken dat dit lelijk is moet je eens bij mij op school komen... Da's nl het adeel als je HTS doet, de vrouwen zijn zooo lelijk! We hebben er 1 rondlopen met een visskop en vetkwabben..BAH en dan in de zomer ook nog met een topje rondlopen zodat de vetranden er lekker uitpuilen :(
Gelukkig zit er ook een PABO in de buurt en dat is wel om aan te zien..

Ik zal ook nog ff kijken of ik lelijke wijven op de foto heb staan, maar ik denk van niet...ik verschil daar nl liever geen foto's aan ;)
@ddicted
quote:
Originally posted by Flipper01

Als jullie denken dat dit lelijk is moet je eens bij mij op school komen... Da's nl het adeel als je HTS doet, de vrouwen zijn zooo lelijk! We hebben er 1 rondlopen met een visskop en vetkwabben..BAH en dan in de zomer ook nog met een topje rondlopen zodat de vetranden er lekker uitpuilen :(
Gelukkig zit er ook een PABO in de buurt en dat is wel om aan te zien..

Erg he op de HTS :D ik heb er ook last van, de hele opleiding 2 vrouwen (volgens hun paspoort dan).......:whip:
basvh
zier hier een foto van een ex klasgenoot van mij

of volg dit http://www.klinkkloareonzin.f2s.com/DSCF0010.jpg
Henkie_henk
Voelt u zich geroepen om de verknaakt database aan te vullen?

mail dan gerust uw (of andermans.. want dat is leuker) verknaakte party-pics naar

[email protected]

WIj danken u hier hartelijk voor en uw nick(name) zal genoemd worden in the hall of fame.. "contributors" section...

GreetZz verknaakt crew
M5
whewhe!! zag ergens op een een link naar partypics van een schoolfeest op een middelbare school....lol

ik stuur ze nog naar je toe henkie...heb er alvast maar een paar leuke gepost..:)

HEEEEEEE HOOOOOOO!!!!

mooie tijgerprint he? en neeej wij zijn helemaal niet arrogant!

YO man!! what's up!

Teveel bier?? neej joh!! wij zien er altijd zo uit!

neej joh!! wij zitten helemaal niet op het VWO...hoe kom je daar nu bij!...owja enne goedkope blousjes rulen!!

XTC?? neej!! ik kijk altijd zo!
-=WVG=-
Zow, ik heb een kleine bijdrage gestuurd naar [email protected]

DAT zouden meer mensen moeten doen...:rolleyes:

(uuuuh oh ja Cup a Soup was het...:))
LightForce
He M5 zorg eens voor een date met die brunette die is wel LEKKKKKUUUURRRRRRRRRRRRRR. Tja sorry me hormoontje begonnen te spelen met me ;)

Tijgerprintjes zijn geil, nu ff afwachten of ze zo'n tijger is in bed ;)

ok genoeg geluld.

Massols!!!
LightForce
Oh ja nog ff iets waar is die foto genomen????????? welke uitgaansgelegenheid cq kinderdisco of wat dan ook hoe je het wil noemen????

wederom de groeten ;)

Dj Alpha
quote:
Originally posted by M5

XTC?? neej!! ik kijk altijd zo!

Whahahahahahaaahahahahahahhahaahahahahahahahahaahahahahaha!!!!!!
ROFL!
WAT EEN FREGGEL!!! :D:p:D:p:D:):stongue:
Henkie_henk
Mijn bronnen zeggen dat de fotos genomen zijn in:

Karseboom te Amersfoort

Verknaakt crew bedankt

Contributors so far:

Blik (toch? ff controleren)
RobVef
-=WVG=-
M5
Miss proximus

U krijgt allen onze eeuwige dankbaarheid maar vooral de eeuwige dankbaarheid van de gefotografeerden

[email protected]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement