return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Nytt lyssningsobjekt..
View this Thread in Original format
Snakebyte
Jag höll visst inte mitt löfte att sluta med trance...har gjort en ny låt. Den kan laddas ner här .

Jag har bara haft ett par creative i-trigue att mixa i så det kanske inte låter 100%....men sånt är livet.

Säg vad ni tycker om ni lyssnar på den så är ni bussiga.
jofawe
den låter väl helt ok?
Lite mycket Rank1 över den, kanske.. .men heeeelt ok =)
jofawe
den låter väl helt ok?
Lite mycket Rank1 över den, kanske.. .men heeeelt ok =)
Snakebyte
quote:
Originally posted by jofawe
den låter väl helt ok?
Lite mycket Rank1 över den, kanske.. .men heeeelt ok =)


Det tar jag som en komplimang :) Tack för att du lyssnade :)
Chrill
Lyssnar gärna men länken funkar inte för mig:conf:
Btw, någon som vet varför inga bilder som länkas in i forumet inte funkar för mig?
Snakebyte
quote:
Originally posted by Chrill
Lyssnar gärna men länken funkar inte för mig:conf:


Jag håller på å fibblar med låten...ny version om några dar :)
Chrill
okej, jag väntar:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement