|
Nytt lyssningsobjekt..
|
View this Thread in Original format
| Snakebyte |
Jag höll visst inte mitt löfte att sluta med trance...har gjort en ny låt. Den kan laddas ner här .
Jag har bara haft ett par creative i-trigue att mixa i så det kanske inte låter 100%....men sånt är livet.
Säg vad ni tycker om ni lyssnar på den så är ni bussiga. |
|
|
| jofawe |
den låter väl helt ok?
Lite mycket Rank1 över den, kanske.. .men heeeelt ok =) |
|
|
| jofawe |
den låter väl helt ok?
Lite mycket Rank1 över den, kanske.. .men heeeelt ok =) |
|
|
| Snakebyte |
| quote: | Originally posted by jofawe
den låter väl helt ok?
Lite mycket Rank1 över den, kanske.. .men heeeelt ok =) |
Det tar jag som en komplimang :) Tack för att du lyssnade :) |
|
|
| Chrill |
Lyssnar gärna men länken funkar inte för mig:conf:
Btw, någon som vet varför inga bilder som länkas in i forumet inte funkar för mig? |
|
|
| Snakebyte |
| quote: | Originally posted by Chrill
Lyssnar gärna men länken funkar inte för mig:conf:
|
Jag håller på å fibblar med låten...ny version om några dar :) |
|
|
| Chrill |
| okej, jag väntar:D |
|
|
|
|