|
Beste Belgische producer van 2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
L-vee voor mij!!!
Cloud 69 - Seventy Weeks of hoe heet dat spul... verslavend!!
gReetz |
|
|
| dj Zevan |
geen gemakkelijke keuze
naar mijn mening heeft mike n zwakker jaar achter de rug, veel ongeïnspireerde tracks, voor mij stak enkel twixt 2004 en de eerste active sight vinyl er echt boven uit
fred heeft er een behoorlijk jaar opzitten, vond zijn remixen van red karma behoorlijk goed en natuurlijk ook de eerste active sight vinyl, maar voor de rest moet hij zich toch nog bewijzen voor mij
fractal structure heeft maar 1 plaat uitgebracht en moet zich nog volledig bewijzen, de kans dat t n 1dagsvlieg is bestaat natuurlijk
als progressive liefhebber zou ik voor pole folder kiezen, maar ook van hem heb ik hiervoor te weinig gehoord dit jaar, alhoewel protected en zn remix van silky dirty heel sterk waren, het is vooral uitkijken naar volgend jaar
dus blijft enkel l-vee over, hoewel ik vind dat hij ook geregeld saaie producties maakt, steken er toch n paar liedjes echt met kop en schouder bovenuit, zoals Ladyblue, mijn favoriete trancenummer van het jaar, emotie van de eerste tot de laatste seconde |
|
|
| Meltoz |
L-vee for Me...
Sven liet daar iets vallen over :eyes: Lady Blue :eyes: en ben het echt volledig eens met hem, is voor mij ook het trancenummer van dit jaar :crazy: en dan nog Seattle Calling, Why?, Para Siempre en die heerlijke remix van Clear Blue :eyespop: Als hij voor jullie nie zo'n sterk jaar achter de rug heeft wil ik wel is horen als hij e mega goe jaar heeft... So AIRWAVE al the way for me :D |
|
|
|
|