|
The Concert \REVIEW (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by yaman
האמת היא שאני די מפחד מאילן:D |
אני מבין אותך:)
תזכיר את זה ליגאל פעם הבאה שהוא יגיד שאני רע :) |
|
|
| YO-I |
מדהים, פשוט מדהים, ראיתי עכשיו רבע מהקונצרט ואני חושב שראיתי את שיא הערב בדיוק ברגע שטייסטו ניגן את
Electro Voya - Effervesce
אמא שלי עושה הכנות לשבת במטבח ואבא שלי יושב לידי בסלון וברקע מתנגן לו ה
DVD
של טייסטו וכולי צמרמורת בגוף, אם הייתי שם בטוח הייתי מתעלף
הטראק הזה הגיע כל כך במקום ובזמן שהיה נראה שהקהל שם פשוט היה באקסטזה, את המשך הקונצרט אני אראה שההורים שלי לא יהיו בבית כדי לא לעשות להם חור באוזן אבל בינתיים זה נראה טוב
יש רגעים שקשה לצפות במסך בגלל שהמצלמה זזה כל רגע כמו שכבר הזכירו לפני, אבל המוזיקה מחפה על הכל |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YO-I
אם הייתי שם בטוח הייתי מתעלף
|
אם הייתי שם בטוח הייתי מקיא
| quote: | Originally posted by YO-I
יש רגעים שקשה לצפות במסך בגלל שהמצלמה זזה כל רגע כמו שכבר הזכירו לפני, אבל המוזיקה מחפה על הכל |
יש רגעים שקשה להקשיב למוזיקה בגלל שהמעברים בין הטראקים כל כך זוועתיים וחסרי מקצועיות לחלוטין כמו שכבר הזכרתי לפני ורבים הזכירו לפני אבל אני מניח שהצילום הקהל והתפאורה מחפים על הכל |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | של טייסטו וכולי צמרמורת בגוף, אם הייתי שם בטוח הייתי מתעלף |
מובטחת לך התעלפות עלי באילת... |
|
|
| idanhakia |
| יש כבר איפה לקנות את זה בארץ ? |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
יש רגעים שקשה להקשיב למוזיקה בגלל שהמעברים בין הטראקים כל כך זוועתיים וחסרי מקצועיות לחלוטין כמו שכבר הזכרתי לפני ורבים הזכירו לפני אבל אני מניח שהצילום הקהל והתפאורה מחפים על הכל |
מעניין אותי לדעת איך אתה תמקסס :) |
|
|
| Huge-A |
| כן באמת יגאל תכין סט ידידותי של 3 טראקים ונראה איך אתה מתקדם ... :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Huge-A
כן באמת יגאל תכין סט ידידותי של 3 טראקים ונראה איך אתה מתקדם ... :) |
אני קונה תציוד כנראה שבוע הבא..
:)
אני יעדכן אותכם בשלבי ההתפתחות שלי
אבל בואו נגיד ככה החזון שלי מבחינה טכנית זה לשאוף לסטים כמו של ארמין
חצי דקה כמעט של חפיפה בין קטעים בצורה מושלמת
אם יום אחד בגיל 60 אני יגיע לרמה הזאת הגשמתי את עצמי בתחום
טיאסטו זה רמה שאני בטח יגיע אליה אם אני ממש יתמיד בעוד כמה שנים טובות (מבחינה טכנית כן? לא מכל שאר הבחינות) |
|
|
| Star |
אילן לא בשביל משהו אבל אתה מתחל להשמע כמו ילד ממורמר על זה שטיאסטו לקח לו את התואר של די גי מאג ~!!!!!1
חלס כבר עם כל הכבוד האמת יש טיפה כבוד לטיאסטו אבל כמו שאתה אומר שאתה תגיע לרמה הטכנית של טיאסטו ישר אחרי כמה שנים מואטות שבהם אתה תתאמן
אחי האמת זה נשמע מאוד פלצני ודווקא שזה בא ממך זה לא בא טוב מבין ?
תאמין לי גם אני לא מת עליו אבל לפחות מעריך את זה שרק הוא יכול לפוצץ את האיצטדיון הענק בברלין בכל מיני סוגי של אנשים שאוהבים כל מיני סגנונות מוסיקה ואולי דרך הקונצרט או האולימפידה שהייתה הם יפתחו למשהו אחר אחרי שהם ישמעו קצת דברים שהיו בסט של טיאסטו ואל זה יש לכבד אותו
לא זכור לי שארמין או מישהו אחר פיצץ איצטדיון שלם
נקודה למחשבה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Star
אילן לא בשביל משהו אבל אתה מתחל להשמע כמו ילד ממורמר על זה שטיאסטו לקח לו את התואר של די גי מאג ~!!!!!1
חלס כבר עם כל הכבוד האמת יש טיפה כבוד לטיאסטו אבל כמו שאתה אומר שאתה תגיע לרמה הטכנית של טיאסטו ישר אחרי כמה שנים מואטות שבהם אתה תתאמן
אחי האמת זה נשמע מאוד פלצני ודווקא שזה בא ממך זה לא בא טוב מבין ?
תאמין לי גם אני לא מת עליו אבל לפחות מעריך את זה שרק הוא יכול לפוצץ את האיצטדיון הענק בברלין בכל מיני סוגי של אנשים שאוהבים כל מיני סגנונות מוסיקה ואולי דרך הקונצרט או האולימפידה שהייתה הם יפתחו למשהו אחר אחרי שהם ישמעו קצת דברים שהיו בסט של טיאסטו ואל זה יש לכבד אותו
לא זכור לי שארמין או מישהו אחר פיצץ איצטדיון שלם
נקודה למחשבה |
אבי התייחסתי רק להיבט הטכני אצל טיאסטו אין ספק שהוא מוביל את הסצינה מרחק שנות אור מהמקום השני מבחינת הצוות האדיר שעומד מאחוריו ופה הקרדיט זה לו מבחינת ראיית העתיד שלו הוא ידע כבר לפני כמה שנים שלהקשר לסוני יוליך אותו למשהו גדול
הרעיון של הקונצרט כולו הוא רעיון מצוין שיפה יעשו די גיים גדולים נוספים אם ילכו עם הרעיון הזה אם כי באצטדיונים קטנים יותר בתור התחלה כדי לא לרשום אכזבה גדולה מדי
טיאסטו הוא אובר-רייטד בגדול
אז מה קרה אם יהיה אילן הלמוש אחד שהדיעה שלו תהיה אנדר-רייטד
כן אני מקצין תדיעה שלי לעתים כדי אולי לתקן עיוות שאני רואה בהערכה אליו
מצטער אם זה לא מובן שזה מין אלמנט שכזה
הדיעה שלי עליו ברורה
אני לא יגיד שאין לו מקום ב-100 הגדולים
לטעמי הוא פשוט מכוון לעתים יותר מדי למכנה משותף גדול אני לא חושב שמקום ראשון בעולם האלקטרוני צריך לפזול למיינסטרים (ואני לא אומר שהוא התמסחר אני רק אומר שלעתים הוא פוזל לשם)
בקשר לטכניקה שלו הוא לא נופל בהרבה מארמין
אבל הוא פשוט מועד הרבה יותר פעמים משום מה...
אין לי מושג מה עבר עליו למשל באותם שעתיים ראשונות של קונצרט...להגיד תאמת טיאסטו הרבה יותר טוב ממשהוא עשה באותם שעתיים... ושוב אחרי ששמעתי השבוע את מייק שהוא מקום 63 בדי גיי מאג... יש לטיאסטו מקום מכובד כנראה ב50 הגדולים כי מייק באמת (ואני הוקסמתי במעט שיצא לי לדבר ממייק הבן אדם ) די גיי בינוני טכנית
טיאסטו לא בינוני
25000
צופים כנראה גורמים גם לו לרעוד טיפה בהתחלה |
|
|
| Star |
אני יודע שלי 25000 צופים היו גורמים לעשות במכנסיים
אבל זה רק אני |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Star
אני יודע שלי 25000 צופים היו גורמים לעשות במכנסיים
אבל זה רק אני |
כן אבל לטיאסטו יש ניסיון כבר של כמעט עשור כדי גיי
הוא כבר היה בארועים גדולים
מן הסתם הוא יתרגש פחות ממשאני או אתה נתרגש...
לא שזה הופך להיות פחות מרגש עם השנים
פשוט מתרגלים לשלוט בזה כבר... |
|
|
|
|