return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מצעד טראק השנה של הפורום
View this Thread in Original format
Shahar
מה נסגר למה השנה עוד לא התחילו עם הסקרים?
מישו יודע מה הולך?
fusi
:אם אני חייב להחליט רק על טראק אחד אז זה

ALTER EGO - ROCKER

אם יתאפשר יותר מאחד אז תודיעו לי ואני אעדכן ואוסיף עוד
:D
Huge-A
Flash Brothers - AMEN
Rising
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=225353
Shahar
quote:
Originally posted by Rising
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=225353


מה אני אמור לראות שם?
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Shahar
מה אני אמור לראות שם?


כל אחד שמעוניין רושם את 5 הטראקים של השנה לדעתו..
יום שבת ה"הרשמה" נסגרת..
הם סופרים את כל הרשימות של הטופ 5..
ואח"כ לאט לאט זה מצטמצם ואז יש בחירות של vote
אני מניח..
Rising
שחר אתה סטלן טילים ברמות !!
Shahar
זיןןןןןן לא ראיתי את כל זההההההה
איפה אני רושם להם תטראקים?
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Shahar
זיןןןןןן לא ראיתי את כל זההההההה
איפה אני רושם להם תטראקים?


פשוט תכתוב פוסט רגיל בתרד הזה שבו תכתוב את הרשימה שלך...והם ישכללו את זה יחד עם שאר הפוסטים...
בואנה אחי אתה שפוך חחחח
Shahar
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
פשוט תכתוב פוסט רגיל בתרד הזה שבו תכתוב את הרשימה שלך...והם ישכללו את זה יחד עם שאר הפוסטים...
בואנה אחי אתה שפוך חחחח


תיכול להביא לי לינק לטרד?

Shahar
סעמקקקקקק
רק עכשיו שמתי לב
בפעם הראשונה שבדקתי תלינק זה הביא אותי לעמוד הראשי של האתר בגלל זה לא הבנתי מה אתם מדברים
קיצור עכשיו נכנסתי לטרד תודה נשמות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement