|
מצעד טראק השנה של הפורום
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
מה נסגר למה השנה עוד לא התחילו עם הסקרים?
מישו יודע מה הולך? |
|
|
| fusi |
:אם אני חייב להחליט רק על טראק אחד אז זה
ALTER EGO - ROCKER
אם יתאפשר יותר מאחד אז תודיעו לי ואני אעדכן ואוסיף עוד
:D |
|
|
| Huge-A |
| Flash Brothers - AMEN |
|
|
| Shahar |
מה אני אמור לראות שם? |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה אני אמור לראות שם? |
כל אחד שמעוניין רושם את 5 הטראקים של השנה לדעתו..
יום שבת ה"הרשמה" נסגרת..
הם סופרים את כל הרשימות של הטופ 5..
ואח"כ לאט לאט זה מצטמצם ואז יש בחירות של vote
אני מניח.. |
|
|
| Rising |
| שחר אתה סטלן טילים ברמות !! |
|
|
| Shahar |
זיןןןןןן לא ראיתי את כל זההההההה
איפה אני רושם להם תטראקים? |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Shahar
זיןןןןןן לא ראיתי את כל זההההההה
איפה אני רושם להם תטראקים? |
פשוט תכתוב פוסט רגיל בתרד הזה שבו תכתוב את הרשימה שלך...והם ישכללו את זה יחד עם שאר הפוסטים...
בואנה אחי אתה שפוך חחחח |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
פשוט תכתוב פוסט רגיל בתרד הזה שבו תכתוב את הרשימה שלך...והם ישכללו את זה יחד עם שאר הפוסטים...
בואנה אחי אתה שפוך חחחח |
תיכול להביא לי לינק לטרד? |
|
|
| Shahar |
סעמקקקקקק
רק עכשיו שמתי לב
בפעם הראשונה שבדקתי תלינק זה הביא אותי לעמוד הראשי של האתר בגלל זה לא הבנתי מה אתם מדברים
קיצור עכשיו נכנסתי לטרד תודה נשמות |
|
|
|
|