return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
(דחוף@ אני מחר קונה ( שאלה!????? (pg. 2)
View this Thread in Original format
arik
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
זה יכול להיות מטרד אם המיקסר יושב בתוך קייס....

אז מזל שאין לי כסף להשקיע בקייס:)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by arik
אז מזל שאין לי כסף להשקיע בקייס:)


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ראסמי
מזל שאצלי זאת קניה ראשונה
אני סגור ונעול על הווסטאקס שאני הולך לקנות עוד חודש וחצי:)
arik
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ראסמי
מזל שאצלי זאת קניה ראשונה
אני סגור ונעול על הווסטאקס שאני הולך לקנות עוד חודש וחצי:)

וסטקס זה קנייה בטוחה בזה אין ספק
אבל אם אפשר לעשות גם קנייה חכמה
כמו XONE 32
בעוד 100 שקל
אז למה לא?
HyPeRSoNiC
אחי
לך על ה
Xone 32
הם יותר איכותיים.....

לא יודע... אני באופן אישי לא הכי מתלהב מווסטאקס...
arik
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אחי
לך על ה
Xone 32
הם יותר איכותיים.....

לא יודע... אני באופן אישי לא הכי מתלהב מווסטאקס...

טוב גם אני חושב ככה
אבל דבר אחד מפריע לי וזה הפידרים שלו
אני לא מבין למה הם עשו לו פידרים כמו פידרים של איזה מיקסר אולפנים
ל 92 יש אחלה פידרים
ולוסטקס יש אחלה פידרים
אני מקווה שיש התנגדות טובה לפידרים של ה
XONE 32
skelz
אחלה פיידרים שבעולם
מה אתה מקשקש :)

לי יש כאלה בפוניק שלי..
(מהדור הישן והטוב.. לא מה שהיום מוכרים)

EDIT:
ואללה לא נוח הגיין מאחורה.. :|
אבל אין מה להגיד.. המיקסר נראה פיצוץץץץץץ
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by skelz
ואללה לא נוח הגיין מאחורה.. :|


זהו..... שכחתי לרגע..... זאת הטעות היחידה שהם עשו עם המיקסר הזה לדעתי

למה מאחורה!?!?!? מה הוא עשה רע? :conf:
arik
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
זהו..... שכחתי לרגע..... זאת הטעות היחידה שהם עשו עם המיקסר הזה לדעתי

למה מאחורה!?!?!? מה הוא עשה רע? :conf:

אני סבור שיש לזה סיבה
ככה הסבירו ב
DJ BOOTH
הגיין מאחורה
כדי שתיהיה תחושה יותר אמיתית
כלומר שלא תראה את המיספרים של הגיין
אלא לפי המוניטור שעל המיקסר תדע
שככה זה צריך להיות בכל מקרה
רק דבר אחד באמת נכון זה שזה יכול להפריע אם המיקסר יושב בקייס
למרות שגם זו לא בעיה רצינית אם אתה יודע איזה קייס להרכיב למיקסר
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by arik
אני סבור שיש לזה סיבה
ככה הסבירו ב
DJ BOOTH
הגיין מאחורה
כדי שתיהיה תחושה יותר אמיתית
כלומר שלא תראה את המיספרים של הגיין
אלא לפי המוניטור שעל המיקסר תדע
שככה זה צריך להיות בכל מקרה
רק דבר אחד באמת נכון זה שזה יכול להפריע אם המיקסר יושב בקייס
למרות שגם זו לא בעיה רצינית אם אתה יודע איזה קייס להרכיב למיקסר


מזתומרת?
אבל אם אתה צריך להתאים את הטראק לווליום מסויים..... מה, תתחיל לדחוף ידיים מאחורי המיקסר?

תחושה אמיתית או לא, זה לא נראה לי ממש נוח....
arik
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
מזתומרת?
אבל אם אתה צריך להתאים את הטראק לווליום מסויים..... מה, תתחיל לדחוף ידיים מאחורי המיקסר?

תחושה אמיתית או לא, זה לא נראה לי ממש נוח....

אפשר לחשוב???

לדחוף ידיים
בסך הכל טיפה להזיז את היד
אל תגיד לי שאנחנו כאלה עצלנים

בכל מקרה באמת זה לא מה שמפריע לי

Scorchio
זה דווקא דבר מאוד חשוב שמיקסוס אם לא תשווה גיין בין שני טראקים יהיה לך מצב שאתה ממקסס טראק נכנס והוא יהיה חלש יותר או חזק יותר מהטראק שהוצאת ואז זה נשמע על הפנים

תקנה כבר ווסטקס@!
arik
quote:
Originally posted by Scorchio
זה דווקא דבר מאוד חשוב שמיקסוס אם לא תשווה גיין בין שני טראקים יהיה לך מצב שאתה ממקסס טראק נכנס והוא יהיה חלש יותר או חזק יותר מהטראק שהוצאת ואז זה נשמע על הפנים

תקנה כבר ווסטקס@!

מי אמר שאני לא משווה בין הגיין
רק בגלל שהוא מאחורה זה לא אומר שאני לא ישווה בינו
ואם המחיר שלהם אותו דבר
אז כדאי את ה 32
לפחות לפי מה שכולם אומרים לי ב
DJ BOOTH
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement