|
Grattis Snakebyte!
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| weeeee grattis på 28 års dagen :) |
|
|
| jofawe |
| haaaden äääääran iiiiii daaaaag!! |
|
|
| jeremy1984 |
| Säger väl grattis i den "rätta" tråden oxå dårå! :p |
|
|
| Cloudburst |
ja må du leva
ja må du leva
ja må du leva
uti hundrade år
ja visst ska du leva
ja visst ska du leva
ja visst ska du leva
uti hundrade år
jävligt fattiga lyrics när man tänker efter! :haha: |
|
|
| Snakebyte |
| Wooo....det här missade jag helt igår! Men tackar, folks! Det blev kinamat å tårta, alltid najs :-D |
|
|
|
|