return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
יותר מידי מיקסים Iio - Rapture (pg. 2)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אל תשכחו את הצ'יל אאוט מיקס לRapture של SoulSide...
אחלה מיקס


גם ה
ALOUD REMIX
הוא
CHILL-OUT
:)
גם נחמד...
קצת התאכזבתי מהרמיקס של
PVD ...
Dj Black
sono - keep control

כמה מיקסים היו לזה?...אני מכיר איזה 5 גרסאות בערך
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Black
sono - keep control

כמה מיקסים היו לזה?...אני מכיר איזה 5 גרסאות בערך



ל
Sono - Keep control
יצאו בין
7-10
מיקסים אם אני לא טועה

אני לא מבין מה כולם התלהבו מהטראק הזה, בכלל לא משהו!!..

אני מאוד אוהב את ה
Riva mix
לפי דעתי הגרסה הכי טובה שיצאה לטראק הזאת

הם עשו עוד מיקס ל
Fragma - Say that youre here (riva mix)

זה פשוט מיקס אדיר!!!
אני ממליץ בחום
ריווה מאוד מאוד מאוד טובים...
Dj Black
אהבת את ריווה הא
:)
Vman
אני מבקש לא לקרוא לרמיקס של
pvd
רמיקס .
אלא לקרוא לזה ניסיון עלוב להיכנס לסצנה מחדש אחרי שלא שמעו ממנו המון זמן ואחרי שהתקליט הכפול האחרון שלו שנקרא
CULOMBIA EP
נכשל בגדול

תודה
Vman
בזה שכתבתי שיש יותר מידי מיקסים התכוונתי לזה שהם דומים מאוד אחד לשני והיוצרים מחקים אחד מהשני.
למשל
AVB remix =~ Riva mix
PVD remix =~ Deepdish Space remix
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Vman
בזה שכתבתי שיש יותר מידי מיקסים התכוונתי לזה שהם דומים מאוד אחד לשני והיוצרים מחקים אחד מהשני.
למשל
AVB remix =~ Riva mix
PVD remix =~ Deepdish Space remix


מההההה??????.
מהריפ העלוב ששמעתי המיקס של
AVB
ממה לא דומה ל
Riva Mix!!!!!!!!!!!!
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Vman
בזה שכתבתי שיש יותר מידי מיקסים התכוונתי לזה שהם דומים מאוד אחד לשני והיוצרים מחקים אחד מהשני.
למשל
AVB remix =~ Riva mix
PVD remix =~ Deepdish Space remix


שמע נראה לי שכתב ת טופיק מפגר... שאתה פשוט מנסה להמציא תירוץ עלוב
אין לי בעיה אם כל המיקסים האלה אבל הם יהיה עןוד איזה 10 אז ז ה כבר יותר מידי לשמוע אזה כי לא משנים את זה
לא מוצאים את זה מהז'אנר של הפרוגרסיב לטראנס מלודיק וכ"ו

AVB remix =~ Riva mix
ממש לא!
riva-good
AVB-AMIZING!!!
יש הדבל גם יש הבדל בין
pvd-bad
deep dish-YEK!
זה הכל

לאקי תעשה טובה תסגור את הטופיק :D
Vman
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


שמע נראה לי שכתב ת טופיק מפגר... שאתה פשוט מנסה להמציא תירוץ עלוב
אין לי בעיה אם כל המיקסים האלה אבל הם יהיה עןוד איזה 10 אז ז ה כבר יותר מידי לשמוע אזה כי לא משנים את זה
לא מוצאים את זה מהז'אנר של הפרוגרסיב לטראנס מלודיק וכ"ו

AVB remix =~ Riva mix
ממש לא!
riva-good
AVB-AMIZING!!!
יש הדבל גם יש הבדל בין
pvd-bad
deep dish-YEK!
זה הכל

לאקי תעשה טובה תסגור את הטופיק :D


אם לא מצא חן בעיניך אתה לא חייב לענות או להסתכל על ה
thread
הזה

כל העניין בפורום זה להביע דעה ולשתף אנשים ואתה לא יכול לקבוע מה יסגרו ומה לא.

אני גם ממליץ לך לחזור על חוברות של אשכולית מכיתה ב
ששם לימדו את ההבדל בין המילה זהים למילה דומים
אני כתבתי שהמיקסים דומים לא זהים
...
MoSH_MaN
טוב נגיד שהייתה היא הבנה

בכל זאת זה בלי משמעות...

סורי

אבל הם בכלל לא דומים

ואגב אני מתיע לך לעשות שיעורים במתמטיקה בדמיון...
תלמד איך לסמן דומים
בלי לפגוע

Ariels
זה מה שאני מקבל כל פעם שאני שומע את
armin van buuren mix
בקטע של העליה, חצי אורגזמה

סוף הדרך

חוצמזה בן #ונה מי שיש לו את הסינגל ריפ ולא מעלה אותו במיידית
MoSH_MaN
איכס הריפ רע


שומעים איזה גרמני מדבר אני יעלה היום (מקווה) את גחירסא המקורית של הרימיקס
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement