|
יותר מידי מיקסים Iio - Rapture (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אל תשכחו את הצ'יל אאוט מיקס לRapture של SoulSide...
אחלה מיקס |
גם ה
ALOUD REMIX
הוא
CHILL-OUT
:)
גם נחמד...
קצת התאכזבתי מהרמיקס של
PVD ... |
|
|
| Dj Black |
sono - keep control
כמה מיקסים היו לזה?...אני מכיר איזה 5 גרסאות בערך |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Black
sono - keep control
כמה מיקסים היו לזה?...אני מכיר איזה 5 גרסאות בערך |
ל
Sono - Keep control
יצאו בין
7-10
מיקסים אם אני לא טועה
אני לא מבין מה כולם התלהבו מהטראק הזה, בכלל לא משהו!!..
אני מאוד אוהב את ה
Riva mix
לפי דעתי הגרסה הכי טובה שיצאה לטראק הזאת
הם עשו עוד מיקס ל
Fragma - Say that youre here (riva mix)
זה פשוט מיקס אדיר!!!
אני ממליץ בחום
ריווה מאוד מאוד מאוד טובים... |
|
|
| Dj Black |
אהבת את ריווה הא
:) |
|
|
| Vman |
אני מבקש לא לקרוא לרמיקס של
pvd
רמיקס .
אלא לקרוא לזה ניסיון עלוב להיכנס לסצנה מחדש אחרי שלא שמעו ממנו המון זמן ואחרי שהתקליט הכפול האחרון שלו שנקרא
CULOMBIA EP
נכשל בגדול
תודה |
|
|
| Vman |
בזה שכתבתי שיש יותר מידי מיקסים התכוונתי לזה שהם דומים מאוד אחד לשני והיוצרים מחקים אחד מהשני.
למשל
AVB remix =~ Riva mix
PVD remix =~ Deepdish Space remix |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Vman
בזה שכתבתי שיש יותר מידי מיקסים התכוונתי לזה שהם דומים מאוד אחד לשני והיוצרים מחקים אחד מהשני.
למשל
AVB remix =~ Riva mix
PVD remix =~ Deepdish Space remix |
מההההה??????.
מהריפ העלוב ששמעתי המיקס של
AVB
ממה לא דומה ל
Riva Mix!!!!!!!!!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Vman
בזה שכתבתי שיש יותר מידי מיקסים התכוונתי לזה שהם דומים מאוד אחד לשני והיוצרים מחקים אחד מהשני.
למשל
AVB remix =~ Riva mix
PVD remix =~ Deepdish Space remix |
שמע נראה לי שכתב ת טופיק מפגר... שאתה פשוט מנסה להמציא תירוץ עלוב
אין לי בעיה אם כל המיקסים האלה אבל הם יהיה עןוד איזה 10 אז ז ה כבר יותר מידי לשמוע אזה כי לא משנים את זה
לא מוצאים את זה מהז'אנר של הפרוגרסיב לטראנס מלודיק וכ"ו
AVB remix =~ Riva mix
ממש לא!
riva-good
AVB-AMIZING!!!
יש הדבל גם יש הבדל בין
pvd-bad
deep dish-YEK!
זה הכל
לאקי תעשה טובה תסגור את הטופיק :D |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
שמע נראה לי שכתב ת טופיק מפגר... שאתה פשוט מנסה להמציא תירוץ עלוב
אין לי בעיה אם כל המיקסים האלה אבל הם יהיה עןוד איזה 10 אז ז ה כבר יותר מידי לשמוע אזה כי לא משנים את זה
לא מוצאים את זה מהז'אנר של הפרוגרסיב לטראנס מלודיק וכ"ו
AVB remix =~ Riva mix
ממש לא!
riva-good
AVB-AMIZING!!!
יש הדבל גם יש הבדל בין
pvd-bad
deep dish-YEK!
זה הכל
לאקי תעשה טובה תסגור את הטופיק :D |
אם לא מצא חן בעיניך אתה לא חייב לענות או להסתכל על ה
thread
הזה
כל העניין בפורום זה להביע דעה ולשתף אנשים ואתה לא יכול לקבוע מה יסגרו ומה לא.
אני גם ממליץ לך לחזור על חוברות של אשכולית מכיתה ב
ששם לימדו את ההבדל בין המילה זהים למילה דומים
אני כתבתי שהמיקסים דומים לא זהים
... |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב נגיד שהייתה היא הבנה
בכל זאת זה בלי משמעות...
סורי
אבל הם בכלל לא דומים
ואגב אני מתיע לך לעשות שיעורים במתמטיקה בדמיון...
תלמד איך לסמן דומים
בלי לפגוע |
|
|
| Ariels |
זה מה שאני מקבל כל פעם שאני שומע את
armin van buuren mix
בקטע של העליה, חצי אורגזמה
סוף הדרך
חוצמזה בן #ונה מי שיש לו את הסינגל ריפ ולא מעלה אותו במיידית |
|
|
| MoSH_MaN |
איכס הריפ רע
שומעים איזה גרמני מדבר אני יעלה היום (מקווה) את גחירסא המקורית של הרימיקס |
|
|
|
|