return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Dj_MoSH_MaN/Dj_MoSH_MaN_Vs_Dj_AdiSH-Scream_Alarma_2001!
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
העלתי שיר שלי וחבר שלי
תגידו לי מה אתם חושבים אליו.....

ftp://132.77.150.62/incoming/Dj_MoS...Alarma_2001.mp3

מהר מאד
בערך 600 kbs
MoSH_MaN
no one download?:sadgreen:
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
no one download?:sadgreen:


אני הורדתי
;)

אני לא מת על האורגינל של 666 אז לא יותר מדי אהבתי אבל הסאונד נשמע טוב אחי

תעלה עוד כמה
MoSH_MaN
התוכנה שעשיתי בה נמחקה אני צריך אותה
להגיש מהחבר שלי...

והאמת זה לא בדיוק רימיקס
רק השתמשתי במילה של אלרמה
והיה לי סאמפל דומה לאלרמה...
אז קראתי לזה אלרמה 2001........
MoSH_MaN
נו באמת אנשים תנו קצת פידבאק!
Gil Shwarts
טראק אלוף למסיבות!
אין!!
יש לו קצב בן זונה
חבל שאין איזו מלודיה כזאת עצבנית ברקע
אני חולה על טראקים כאלה!!

תמשיך ככה אחי
כל הכבוד
רק שיפור מזערי של איכות הסאונד לא תזיק :)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
טראק אלוף למסיבות!
אין!!
יש לו קצב בן זונה
חבל שאין איזו מלודיה כזאת עצבנית ברקע
אני חולה על טראקים כאלה!!

תמשיך ככה אחי
כל הכבוד
רק שיפור מזערי של איכות הסאונד לא תזיק :)


אוקי אני ינסה לשפר את הסאונד

שתיים על איזו מלודיה בדיוק את מדבר ברקע?

ושלוש שמע אולי מישהו פה ישיג את השיר וישים במסיבה :P
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


אוקי אני ינסה לשפר את הסאונד

שתיים על איזו מלודיה בדיוק את מדבר ברקע?

ושלוש שמע אולי מישהו פה ישיג את השיר וישים במסיבה :P


לא יודע אחי
תרביץ איזה מלודיה בlead
זה ייצא תותח
סמוך עליי :)

עוד מעט אני ישים כאן לינק לטראק החדש שלי ואז תדע על מה אני מדבר...

אם תשפר את הסאונד ותוסיף איזו מלודיה מגניבה תהיה בטוח שהטראק יופיע אצלי בסטים!
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


לא יודע אחי
תרביץ איזה מלודיה בlead
זה ייצא תותח
סמוך עליי :)

עוד מעט אני ישים כאן לינק לטראק החדש שלי ואז תדע על מה אני מדבר...

אם תשפר את הסאונד ותוסיף איזו מלודיה מגניבה תהיה בטוח שהטראק יופיע אצלי בסטים!


קשה להוסיף תגיד בדיוק איפה שאני ידע
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


קשה להוסיף תגיד בדיוק איפה שאני ידע


שתתחיל ב1:06
ותסתיים ב2:10 בערך

אבל משהו קטלני שיתאים לטראק

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


שתתחיל ב1:06
ותסתיים ב2:10 בערך

אבל משהו קטלני שיתאים לטראק



צודק

אבל המעבר שמה לבא האחר ב2 ומשהו ענק נכון?


אני עוד שניה יעלה סמפאל לשיר אחר שלי
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN



צודק

אבל המעבר שמה לבא האחר ב2 ומשהו ענק נכון?



לא הבנתי מה אתה רוצה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement