|
DJ Udi Hakim (PezJunky Project) Live Turntable Set 27.9.01
|
View this Thread in Original format
| Vman |
The TrackList is Here :
The set it on the progressive and Techno side i Promise that the next Set will be a bit more commercial and uplifting.
TRACK LIST HERE:
[IMG]ftp://udi.d2g.com/Image9.gif[/IMG]
ill put the File In about 20 min. i'm still Encodeing.[ |
|
|
| Vman |
File Name: DJ_Udi_Hakim_(PezJunky_Project)_Live_Turntable_Set_27.9.01_.mp3
Lenth (byte): 74,494,740
Encoder: Lame
File: Here
The Server is 64k isdn so dont expect anything fancy shmency ;-( |
|
|
| DJ-Energy |
| יש לך איי סיי קיו אח שלי? |
|
|
| Vman |
וודאי
מי שרוצה להחליף טראקים או דראקים או סתם מתכונים לריבת השזיפים של אמא אווזה המספר שלי הוא
45294030 |
|
|
| luckystrike |
אחי אני יוריד מחר - יש לי בעיה של מקום בהארד דיסק ואני מקווה מחר לקנות
HD
חדש... |
|
|
| luckystrike |
אה ושכחתי להגיד - זה בסדר לתת פה לינקים לטראקים שלכם ולסטים
פשוט לא להציף
:)
תשכחו מהקטע הזה שכתוב בסטיקי - סאומפר גם אמר שזה בסדר כל עוד אין הצפה |
|
|
| Vman |
אני נוסע לטיוטל שנתי לאילת מחר בשעה 6:00
אבל אני משאיר את השרת פתוח להנאתכם
תורידו תחליפו תאספו את המיקסים שלי כי יום אחד יבוא ושירזי יבין מי אני וכמה כדאי לתת לי לתקלט ולהפוך אותי לרזידנט שלו ואז אני אזכור אתכם חברים קטנים שלי אבל אני גם יזכור בחור טמבל ששמו רוברט גיטלמן ואז אני אשתלט על העולם!!!!!!!!!!!!
יצא קצת יותר מידי פינקי והמוח סטייל אבל שיהיה |
|
|
| Dj-2TaLL |
גם לי יש עוד איזה שבוע טיול שנתי לייד אילת...
מקווה שלא יהיה חרא כמו שנה שעברה...
היה ממש מכה...
תהנה אחי...
ותחזור יהיה פה ביקורת על הסט שלך...
:):):):):):) |
|
|
| DJ_BoN |
hehe 2Tall
הסיגנצ'ר שלך נשמע כמו איזה כומר מטורף שבטוח שסוף העולם קרב |
|
|
| DJ_BoN |
לדעתי סט נחמד ביותר, טראקים יפים מאוד, ואני אוהב את הסגנון הזה
אבל יש לך קצת בעיות במיקסוסים..למשל, וזאת הדוגמה הכי בולטת לדעתי, בדקה 25....זה פשוט נוראי מצטער...
אבל סה"כ סט יפה מאוד יש עתיד רק תעבוד על המיקסוסים
וטראקים ממש בני זונות
אה ותשים איזה טראקליסט
תודה אחי |
|
|
|
|