return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Förtsa "spelningen"
View this Thread in Original format
Cham
Körde min första spelning idag på café svaj på söder. Va lite nervöst i början då de var annorlunda mixer samt de va ju för fan folk som lyssnade :eek:
Men de blev några nervösa misstag men e fan annars nöjd med skiten, men frågan om man ska kolla det en spelning, jag körde bara i ca 30 min men men :stongue:
Tracklistan:
Funkstar De Luxe – When I think Of You [sash remix]
Kid – Apolonia [tribal 1]
Axwell – Feel The Vibe
Shapeshifters - Lola`s Theme [AFTC & Norman Jay Remix]
Stonebridge – Put’Em High
Armand Van Helden ]– My, my, my [Ashley Beedle`s New York Fam Remix]
Eric Prydz – Slammin
Mambana – Felicidad [Axwell Vocal Mix]
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Cham
Funkstar De Luxe – When I think Of You [sash remix]

det kallar jag ett w00t set! börja med final-anthem musik!:D :D seriöst, du kan lugnt se det som en riktig spelning eftersom det var på ett "officiellt ställe" dessutom hade du lyssnare som betalade (i form av drinkar etc;) )

grattis mannen :)
Chrill
quote:
Originally posted by CJ InterCity
börja med final-anthem musik!:

Vad är det? aldrig hört det förut:P?
CJ InterCity
tja... heh, kanske uttryckte mig lite fel där :toothless när man kör komersiella set brukar man spara värsting w00t låtarna (anthem låtarna) till slutet. och den där Sash! remixen har absolut anthem status imo :cool:
Chrill
hehe jo..
DjDanniKay
Nice...!:)

Bra playlist ialla fall..!:D
benni
quote:
Originally posted by Cham
Mambana – Felicidad [Axwell Vocal Mix]


den e schysst :)
Hauken
Med en sån playlist får du gärna titta förbi Östersund... det behövs! :D
CJ InterCity
Malmö också för den delen. iofs har vi ju Irish här men han är aldrig hemma :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement