|
tentor
|
View this Thread in Original format
| reveal |
tänkte bara säga att tentor är skit
fysik och matte... mmm va trevligt |
|
|
| Aendy |
| Jag tycker inte tentor är så farligt. Senaste tentorna jag haft har varit i Biomekanik, Bollspel, Friluftsliv och Orientering :) |
|
|
| reveal |
| en tenta i bollspel låter "så där" svår... :) |
|
|
| Gaby |
| Sist jag hade en tenta var för 4 år sen... tror ni att jag går tillbaka till skolbänken? I DON'T THINK SO! |
|
|
|
|