return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
?(התרנגולת או הביצה (הפטיפון או התקליט
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
שלום שלום...

שאלה קטנה לי אלייךם...
:)
לעתיד של החצי שנה הקרוב צפוי לי לקנות פטיפון?

השאלה שלי היא האם כדאי לי להתחיל לקנות תקליטים עכשיו?
או שאין טעם בגלל שאין לי ממש איך לנגן אותם...
:( :( :(

:cool: :cool: :cool:
Vman
כל תקליט שתקנה עכשיו יראה לך בעוד חודשיים מיושן וחרוש אני מציע שתחכה קודם כל תקנה פטיפון ורק אז תקנה.
יש לי המון תקליטים שאני רוצה למכור אני יפרסם ביום שישי כשאני אחזור מאילת את הרשימה
DJ_BoN
גם אני רוצה לראות את הרשימה הזאת
DJ-Energy
גם אני חושב שכדאי שקודם תקנה את הפטיפונים ואז את התקליטים..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement