return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
djdanjo@rob style
View this Thread in Original format
Star
אני יעשה לכם את החיים קשים למה?.....כי בא לי!!
אז אם אתם לא יודעים אז יש שני בחורים מוכשרים לחלוטין ששמם
djdanjo&rob style
עכשיו יש להם תוכנית והיא די פופולארית
עכשיו לקראת תוכנית מספר 14 הם עושים סיכום שנה
וכןל הקטעים שנוגנו אצלהם בתוכנית מוצאים לבחירה שוב
כולל ישראלי :eyes:
אז בבקשה הנה האתר
http://www.robstyles.com/robstyles/playground/vote.asp

אה עוד משהו שאתם מסיימים לבחור את החמישייה
זרקו אותם לפה גם


my email

כל מה שתבחרו ישוכלל גם בתוכנית הבאה :D :eek:
Shahar
נו מה על כל מצעד נפתח טרד?
מילא על אסוט
DJ Alex E.
וואי שחר תפסיק להיות כזה שלילי חחחח נראה לי צריך להפוך אותך לקוטל התרדים הרישמי של הפורום ;)
Shahar
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
וואי שחר תפסיק להיות כזה שלילי חחחח נראה לי צריך להפוך אותך לקוטל התרדים הרישמי של הפורום ;)


לאאא....ראסמי אני בעד להחיות תמקום
פשוט כל שניה יש מצעד אחר של סוף שנה....
עדיף היה לכתוב את זה בטרד של המצעד של יגאל
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
לאאא....ראסמי אני בעד להחיות תמקום
פשוט כל שניה יש מצעד אחר של סוף שנה....
עדיף היה לכתוב את זה בטרד של המצעד של יגאל


אולי נעשה סטיקי של מצעדים.?:rolleyes:

רועי אולי תחזור להיות מוד.?
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אולי נעשה סטיקי של מצעדים.?:rolleyes:

רועי אולי תחזור להיות מוד.?


יאמאן לרשות הפורום
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
יאמאן לרשות הפורום


אני לא יתן לזה לקרות!!


חחחחחחח.....
יאמאן תחזור...
זרוק פה איזה אות שנדע שאתה עדיין איתנו:stongue:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
זרוק פה איזה אות שנדע שאתה עדיין איתנו:stongue:


חחחחחחחחחחחחח
ראסמי שטות!!!


בקשר ללחזור להיות מוד...
אנערף עם בוטנים... נראה כבר מה יהיה עם זה...
תן לי לעשות עכשיו את ה-21 הזה שלי ואני יחשוב על זה קצת
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחח
ראסמי שטות!!!


בקשר ללחזור להיות מוד...
אנערף עם בוטנים... נראה כבר מה יהיה עם זה...
תן לי לעשות עכשיו את ה-21 הזה שלי ואני יחשוב על זה קצת


ווואווו רועי יחשוב עלינו בזמן שהוא סוגר....
זה כזה רומנטי:wtf:
yaman
יגאל אתה אוהב אותי?;)

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by yaman
יגאל אתה אוהב אותי?;)


המילה אוהב בהקשר לגבר מעט מפחידה אותי...:nervous: :nervous: :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement