|
djdanjo@rob style
|
View this Thread in Original format
| Star |
אני יעשה לכם את החיים קשים למה?.....כי בא לי!!
אז אם אתם לא יודעים אז יש שני בחורים מוכשרים לחלוטין ששמם
djdanjo&rob style
עכשיו יש להם תוכנית והיא די פופולארית
עכשיו לקראת תוכנית מספר 14 הם עושים סיכום שנה
וכןל הקטעים שנוגנו אצלהם בתוכנית מוצאים לבחירה שוב
כולל ישראלי :eyes:
אז בבקשה הנה האתר
http://www.robstyles.com/robstyles/playground/vote.asp
אה עוד משהו שאתם מסיימים לבחור את החמישייה
זרקו אותם לפה גם
my email
כל מה שתבחרו ישוכלל גם בתוכנית הבאה :D :eek: |
|
|
| Shahar |
נו מה על כל מצעד נפתח טרד?
מילא על אסוט |
|
|
| DJ Alex E. |
| וואי שחר תפסיק להיות כזה שלילי חחחח נראה לי צריך להפוך אותך לקוטל התרדים הרישמי של הפורום ;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
וואי שחר תפסיק להיות כזה שלילי חחחח נראה לי צריך להפוך אותך לקוטל התרדים הרישמי של הפורום ;) |
לאאא....ראסמי אני בעד להחיות תמקום
פשוט כל שניה יש מצעד אחר של סוף שנה....
עדיף היה לכתוב את זה בטרד של המצעד של יגאל |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
לאאא....ראסמי אני בעד להחיות תמקום
פשוט כל שניה יש מצעד אחר של סוף שנה....
עדיף היה לכתוב את זה בטרד של המצעד של יגאל |
אולי נעשה סטיקי של מצעדים.?:rolleyes:
רועי אולי תחזור להיות מוד.? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אולי נעשה סטיקי של מצעדים.?:rolleyes:
רועי אולי תחזור להיות מוד.? |
יאמאן לרשות הפורום |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
יאמאן לרשות הפורום |
אני לא יתן לזה לקרות!!
חחחחחחח.....
יאמאן תחזור...
זרוק פה איזה אות שנדע שאתה עדיין איתנו:stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
זרוק פה איזה אות שנדע שאתה עדיין איתנו:stongue: |
חחחחחחחחחחחחח
ראסמי שטות!!!
בקשר ללחזור להיות מוד...
אנערף עם בוטנים... נראה כבר מה יהיה עם זה...
תן לי לעשות עכשיו את ה-21 הזה שלי ואני יחשוב על זה קצת |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחח
ראסמי שטות!!!
בקשר ללחזור להיות מוד...
אנערף עם בוטנים... נראה כבר מה יהיה עם זה...
תן לי לעשות עכשיו את ה-21 הזה שלי ואני יחשוב על זה קצת |
ווואווו רועי יחשוב עלינו בזמן שהוא סוגר....
זה כזה רומנטי:wtf: |
|
|
| yaman |
| יגאל אתה אוהב אותי?;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yaman
יגאל אתה אוהב אותי?;) |
המילה אוהב בהקשר לגבר מעט מפחידה אותי...:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
|
|