return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Julhouse och lite trance
View this Thread in Original format
NooN
Tjenare ärade SWETAs!

Jag tänkte bara att ni skulle få ta och lyssna på ett par korta klipp från ett par nya produktioner jag håller på med. Den första, "Silence", är en trancedänga och den andra, "Surface", är en "julig" prog-house låt. Eller nåt. Bedöm själva :p

Här är dom:

Silence
&:
Surface

Kommentera gärna! :D
Skål!
/R.
Pjox
Komentarer... Dom va bra. Jag tyckte nog inte den sista va så julig men bra va den :p.
Jag kan inte säga så mycket mer än att dom är bra, har inget att klaga på :p:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement