return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
sorry hoor .....
View this Thread in Original format
willem117
Sorry hoor,maar mag ik even
Zet gewoon mijn top tien hier neer.
Sorry maar ik draai geen commerciele
platen die iedereen draait.

1.tinrib weirdo vinyl warning
2.d d3(jon doe) d3
3.tinrib weirdo whiplash
4.red digite don't hold back the music
5.honeypot jon doe future
6.pk overload the duel
7.recover girotondo ultimate frontiers(k90 rmx)
8.recover david graig lord of the universe(jon-doe rmx)
9.fragile lab-4 ready to bop
10.one inch lab-4 candyman
11.alien trax max amino 4 real
12.alien trax lab-4 mindcontrol
13.tidy trax guvners busted
14.tidy trax tony de vit the dawn
15.nukleuz nick sentience discotech


Zo het het is een top 15 geworden zie ik, en kan nog wel even doorgaan zo.
Maar dit zijn toch wel mijn beste platen van de afgelopen 2 maanden die ik in mijn kofer heb zitten.

En iedereen heeft het maar over trance, Zijn er geen hardhouse liefhebbers te vinden hier zoals ik.

En het volgende feest moet uiterraad zijn za as.
QLIMAX al vind ik de playlist een tikkeltje tegen vallen.

ZO dat wou ik nou even kwijt, Zat me al een tijdje dwars.

ALS laatste


favoriete dj,s

1 dave randel
2 tom harding (alleen om zijn platen keus, Het draaien vindt ik afentoe vreselijk kut!!)


favoriete producers
1. WEIRDO !!!! TOP DJ EN PRODUCER
2 JON DOE HETZELFDE!!!


Zo hehe dat lucht op.........
-DoomBringer-
Sinds wanneer moet je je verontschuldigen als je niet netzoals de mainstream naar de commerciele platen luisterd ?
Hehe , als dat wel zo zou zijn zou ik me hier elk hondsgezeik moeten verontschuldigen.

Maarja , Welkom op de forum Willem117.
Gekhous
commercieel sax, wat dacht je daarvan :)


SOWWY :))
esoterist
[dubbelpost] ;-)
Optimus Trance
en van willem117 hebben wij nooit meer wat gehoord...:D:D:D

(ja, ik heb nix te doen dat ik een ouwe thread opdig:D)
Dj Alpha
whahaha LOL optimus Trance, ik kan ook nie slapen :)
-=WVG=-
vroeger had ik nog naamgenoten...:rolleyes:
LowRider
nog steeds hoor...:p
!_PeTrUs_!
LOL, mja...Welkom dan maar he...

GReeTZ
Flippe
Idd Welkom

Leuk al die ouwe threads ;)

Dj Alpha
die post van Willem117

posted on Jan-29-2001 23:14 whehehe :D:D:D
Gekhous
& waar is good ol' Doemzie gebleven??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement