return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Terry Francis @ Funtastic Vox 16-12-04
View this Thread in Original format
Huge-A
רק ששחר לא יגיד שאנחנו לא מספרים על מסיבות אהה...;)






אז לכל אוהבי הטק האוס למינהם .. אם יש כאלה כאן..
אתם מוזמנים להגיע יום חמישי לווקס לשמוע את רזידנט ה-Fabric הלונדוני
שיכה בכל הכוח יחדיו עם טוחנר האחד והיחיד שיודע לחמם את האווירה וכמובן לסגור עד שיכרון חושים..
ממליץ בחום ...

וקצת מידע על הבחור:

טרי פרנסיס נחשב מאז זכה בשנת 1997 לדי ג'יי החדש הטוב ביותר של MUZIK MAGAZINE כאחד מתקליטניי ההאוס המבריקים בבריטניה.

משנת 1999 מבוסס פרנסיס בפאבריק בלונדון ברזדנסי ומופיע בלייבלים Fabric, Groove Pleasure, Hallucination Limited, Household Recordings, Laus Records.
הוא הוגדר כאחד שיודע להשפיע על כל אחד ברחבה בעזרת יכולות המיקסוס המדהימות שלו וברגישות בבחירת החומרים.
המוסיקה שלו היא האוס מאוד דיפי משולב עם ברייקס , נגיעות של טכנו ו-VOCALS.

רשימת רילסים מצומצמת :
Freedom EP, 12" (Hallucination Limited)
Took From Me, 12" (Surreal)
Architecture Volume 2, CD (Pagan)
Smokey Room EP, 12" (Pagan)
Dubtown, 12" (Pagan)
Notice Board, 12" (Eukahouse)
Architecture, 2x12" (Pagan)
Maybe / Follow, 12" (Checkpoint Recordings)
White Widdow / Hello Darling, 12" (Laus Records)
Strong Woman EP, 12" (Pagan)
Fabric 02, CD (Fabric (London))
Funky Future, 12" (London Housing Benefit)
Untitled, 12" (Groovepleasure)
Strong Woman EP, 12" (Pagan)
Move Your... / Matin Dansant, 12" (Groovepleasure)
Waitin' / Waitin' To Strip, 12" (An Alien Recordings)


תגיעו תשפיעו או שאתם חצילים כרגיל...;)

נתראה שם ... שבוע טוב ..

Silky21
שם !!!!! בנוהל !!! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
fusi
רזידנט הפאבריק הלונדוני ואחד מתותחי הטק-האוס מגיע להתארח בווקס בחמישי הקרוב, וזו סיבה למסיבה

פעם אחרונה שיצא לי לשמוע אותו במועדון היה אי שם בסוף שנת 2000, ואיפה אם לא בפאבריק עצמו

מי שצריך עזרה עם רשימות שיפנה אליי בפרטי
FederalBI
בתור חובב האוס נלהב .. אני ממש מתבאס שאני בן 18 ואני לא יכול להכנס למסיבה הזאת
Huge-A
quote:
Originally posted by FederalBI
בתור חובב האוס נלהב .. אני ממש מתבאס שאני בן 18 ואני לא יכול להכנס למסיבה הזאת


כן זה מוכר לי..
אבל אם אתה נראה גדול יחסית אז אולי תנסה ..
Shahar
ראסמי שיחקת אותה אדיר יצאת מלך !! :)
איזה השקעה בהסבר :)

אנלא מכיר אותו אבל
fabric
מצלצל לי
Huge-A
quote:
Originally posted by Shahar
ראסמי שיחקת אותה אדיר יצאת מלך !! :)
איזה השקעה בהסבר :)

אנלא מכיר אותו אבל
fabric
מצלצל לי


בשביל זה יש אתר של ווקס להתעדכן ;)
FederalBI
quote:
Originally posted by Huge-A
כן זה מוכר לי..
אבל אם אתה נראה גדול יחסית אז אולי תנסה ..

אז זהו שאני לא נראה גדול יחסית
:/
Huge-A
quote:
Originally posted by FederalBI
אז זהו שאני לא נראה גדול יחסית
:/


יהיה טוב איש..
יום יבוא וגם אתה תהיה בן 24 :rolleyes:
taltul
מי שלא היה אתמול - חציל :)
[כמו שנוהגים להגיד סייברים]

ואם בקצרה היה ענק!!!!!
פשוט ענק.... איזה סטים מטורפים... טוכנר האיש והאגדה - שמעתי אותו בפעם הראשונה ד''א נתן בראש כמו שצריך ויצא גבר גבר כמו שהוא רק יודע...

טרי האיש והאגדה השני נתן סט של פרוג - אלקטרו וטק האוס לפניייים... זהיתי אולי רק 2 טראקים מתוך כל מהשניגן... הרבה אנדרגראונד שמשיגים בטח רק דרך חנות תקליטים...

טוב בכל מקרה התמונות עוד בדרך... ככה שבנתיים תסתפקו במה שהכין לנו גיל באתר של לילה...

נ''ב: תודה מיוחדת לסייברים וכמובן לבעל הליין עצמו גילי שיצא גבר ופשוט איש חמוד שהכניס אותנו בלי בעיה לעיניי הסלקטורית הנאצית שידעה להגיד רק דבר אחד " תעודה בבקשה"... טוב חבר'ה עד לשבוע הבא :)

taltul
מי שלא יודע ד''א כדאי שלכו ותורידו את הדיסק החדש של דיגווד
FABRIC 20
שפוט מםוצץ באלקטרו ופרוג כמו שדיגווד יודע לספק לנו...

!?!?!?והשאלה הנשאלת כאן למה שלא יביאו את הדיגווד עצמו כבר
;) :cool:

לדעתי יהיה נחמד ביותר אם כן יעשו מאמצים ויביאו את המלך...!!!

:rolleyes: ...נ''ב: במקרה זה אני שם בנוהל
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by taltul
מי שלא יודע ד''א כדאי שלכו ותורידו את הדיסק החדש של דיגווד
FABRIC 20
שפוט מםוצץ באלקטרו ופרוג כמו שדיגווד יודע לספק לנו...

!?!?!?והשאלה הנשאלת כאן למה שלא יביאו את הדיגווד עצמו כבר
;) :cool:

לדעתי יהיה נחמד ביותר אם כן יעשו מאמצים ויביאו את המלך...!!!

:rolleyes: ...נ''ב: במקרה זה אני שם בנוהל


הפכנו את זה כבר לנוהל סטיבי.?

תשובה חד משמעית לשאלת החיננית

כסף!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement