|
Stom nieuws (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| coldplay is goed, maar radiohead is beter! |
|
|
| Lady_LizzY |
Coldplay is de Tosti van de pop/rock :)
IMO dan toch. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
IMO dan toch. |
valaaaaaaaaaaaaaaaaaa, da is precies wat ik bedoel. Dak daar ni ben opgekomen. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
IMO dan toch. |
Omg, wat een zielige uitspraak !!! |
|
|
| Tiger777 |
jonges phortastic man, gij kunt toch ook een goei zaag spannen zenne. Djeezes. Coldplay is best ok. Niet mijn meest favoriete genre, maar binnen hun genre zijn vind ik ze best wel goe.
Alles is gehyped. Leert ermee leven: Armin is ook gehyped binnen zijn genre! |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Tiger777
jonges phortastic man, gij kunt toch ook een goei zaag spannen zenne. Djeezes. Coldplay is best ok. Niet mijn meest favoriete genre, maar binnen hun genre zijn vind ik ze best wel goe.
Alles is gehyped. Leert ermee leven: Armin is ook gehyped binnen zijn genre! |
Moede gij geen lezingen houden over oudstrijders, makker? |
|
|
| Tiger777 |
:rolleyes:
Vind je nu zelf niet dat je op zen zachtst gezegd jezelf kinderlijk belachelijk gedraagt :conf: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Vind je nu zelf niet dat je op zen zachtst gezegd jezelf kinderlijk belachelijk gedraagt :conf: |
Neen. Tis duidelijk dat uw reply gericht is om ff uw gram terug te halen wat ge verloren zijt in de deense cartoon thread. Dus reageer ik ff even zielig en persoonlijk he.
Waar zeg ik trouwens dat ik daar niet mee kan leven? Ik zeg dat coldplay overrated is. Als gij en Anthony daar niet mee kunnen leven dat dat mijn mening is, dan is dat jullie probleem he. Heeft nix met zagen te maken,
ik reageer op Anthony zen vraag wat ik bedoelde met overrated.
PS: heb ik al gezegd dat ik vind dat colplay overrated is? Kan het me ni meer goe herinneren namelijk... |
|
|
| Tiger777 |
manneken toch...
uuw gedrag is kinderachtig. Punt, ander lijn.
| quote: | | Dus reageer ik ff even zielig en persoonlijk he. |
Laten we dat dan ffe aan de kant, akkoord? |
|
|
| speentje |
Tiger, trek 't je niet aan is precies de algemene trend hier op TA
zagen, zagen, zagen, zagen en dat allemaal onder 't motto van 'vrije meningsuiting'
altijd die negatieve benadering, zoals iemand hier zei, als je naar de voetbal gaat kijken, supporter je meestal voor je eigen team, ipv 't andere af te breken, en laat nu net dat laatst de favo bezigheid van bepaalde mensen zijn :rolleyes: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Antony
hun platen worden massaal verkocht, tis ni da ze zelf dozen me miljoenen albums hebben opgekocht eh...
hun plaatjes worden massaal aangevraagd op radio en tv, tis ni da ze zelf bellen en sms'en eh?
hun shows zijn telkens meteen uitverkocht, tis ni... ja laat maar
er is nu éénmaal een gigantisch publiek voor te vinden. als gij nu vindt da die állemaal coldplay aant overraten zijn :conf:
|
Al die argumenten gaan ook op voor pakweg Milk Inc of Ian Van Dahl hé, en er is ook een gigantisch publiek dat hen het absolute hoogtepunt van muziek vindt. En nu gaat ge me niet vertellen dat ge niet vindt dat die allemaal Milk Inc overraten wanneer ze zeggen dat het de één van de beste trancegroepen is? :)
En die vergelijking met Tosti is nog niet eens zo slecht hoor ;)
Want Coldplay is prominent aanwezig in de hitparades, hun clips zijn overal te zien op tv, vaak gedraaid op de radio, en ze komen vaak in de media op andere manieren. Waardoor zij vaak het eerste zijn dat nieuwelingen in een genre tegenkomen (zoals Tiesto voor trance), en omdat ze al zo'n status genieten is het ook logisch dat mensen denken dat Coldplay de nummer 1 in het genre is (zoals Tiesto), wat natuurlijk hun status nog zal verhogen. Terwijl er nog betere dingen op de markt zijn (zoals bij Tiesto :p), maar daar moet natuurlijk meer achter gezocht worden. |
|
|
| speentje |
mjah de doorsnee mens denkt aan X&Y als hij aan Coldplay denkt, maar ze hebben nog wel andere albums :) ik vind ook niet alles even goed, maar ze hebben toch wel mooie platen gemaakt
mjah iedereen die wat succesvol is wordt gebombardeerd tot superster, héel die marketing machine enzo erachter, ook niet zo vreemd dat er dan zo'n hype rond gecreëerd wordt... |
|
|
|
|