|
וואי.. ענק !!!
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
חחחחחחחח
This is a gift from tony soprano
=) |
|
|
| KrazyDJs |
| חחח גדול....יאללה מאפיונרים :wtf: :eyespop: |
|
|
| DJ Alex E. |
סוףסוף מישהו מפוצץ במכות את המחבלים האלה
תמיד אהבתי את האיטלקים האלה!!
זה גם מה שצריך לעשות בבתי הכלא אצלנו
לפוצץ במכות כל ערבים שששמים בכלא |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
סוףסוף מישהו מפוצץ במכות את המחבלים האלה
תמיד אהבתי את האיטלקים האלה!!
זה גם מה שצריך לעשות בבתי הכלא אצלנו
לפוצץ במכות כל ערבים שששמים בכלא |
זה די בעיה כי כמות הערבים בהברה מבתי הכלא עולה על כמות האסירים היהודים חחח |
|
|
| Flotser |
הבנתי מהכתבה שהבנאדם רק חשוד בחברות באל-קעידה....
אלג'ירי מסכן |
|
|
| yaman |
| ואי ואי איזה תותחים הם |
|
|
| FederalBI |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
סוףסוף מישהו מפוצץ במכות את המחבלים האלה
תמיד אהבתי את האיטלקים האלה!!
זה גם מה שצריך לעשות בבתי הכלא אצלנו
לפוצץ במכות כל ערבים שששמים בכלא |
מן הסתם לא שמים אסירים בטחוניים(מחבלים) עם אסירים יהודים |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by FederalBI
מן הסתם לא שמים אסירים בטחוניים(מחבלים) עם אסירים יהודים |
אחי מהכירות קצרה עם אלכס,
אני בטוח שהוא התכוון שצריך להביא מכות ל-כ-ל העברים שיושבים בכלא, לא דווקא לאסירים בטחוניים.
:tongue3 |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Flotser
אחי מהכירות קצרה עם אלכס,
אני בטוח שהוא התכוון שצריך להביא מכות ל-כ-ל העברים שיושבים בכלא, לא דווקא לאסירים בטחוניים.
:tongue3 |
אמר וצדק :D |
|
|
| Huge-A |
איטלקי זה הכי אחי ..!!!!
אהבתי את הקטע של המכות, יש עוד משהו תוספת ... אולי פסטה פיצה..??;) |
|
|
| Shahar |
ליגההההה העולם צריך אנשים כאלה!
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
סוףסוף מישהו מפוצץ במכות את המחבלים האלה
תמיד אהבתי את האיטלקים האלה!!
זה גם מה שצריך לעשות בבתי הכלא אצלנו
לפוצץ במכות כל ערבים שששמים בכלא |
אני מכיר מישהו בדרגה גבוהה בשב"ס ותאמין לי שהם עושים תעבודה הזאת....
מזיינים ערבים על כל דבר קטן...מקסימום מישהו מת - מת...למרות שבתכלס כל אחד במדינה יגיד שנותנים לערבים תנאים טובים בכלא והכל...אז אמנם לא מתעללים בהם ומוציאים להם תעינים
אבל מזיינים אותם אחושרמוטה על כל דבר ואם הם מגיבים עוד יותר מזיינים אותם..
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
זה די בעיה כי כמות הערבים בהברה מבתי הכלא עולה על כמות האסירים היהודים חחח |
בשביל זה יש מה שכתבתי לאלכס למעלה.... |
|
|
|
|