return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
וואי.. ענק !!!
View this Thread in Original format
Rising
http://news.walla.co.il/?w=//639749

:)
YuVaL
חחחחחחחח
This is a gift from tony soprano
=)
KrazyDJs
חחח גדול....יאללה מאפיונרים :wtf: :eyespop:
DJ Alex E.
סוףסוף מישהו מפוצץ במכות את המחבלים האלה
תמיד אהבתי את האיטלקים האלה!!
זה גם מה שצריך לעשות בבתי הכלא אצלנו
לפוצץ במכות כל ערבים שששמים בכלא
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
סוףסוף מישהו מפוצץ במכות את המחבלים האלה
תמיד אהבתי את האיטלקים האלה!!
זה גם מה שצריך לעשות בבתי הכלא אצלנו
לפוצץ במכות כל ערבים שששמים בכלא


זה די בעיה כי כמות הערבים בהברה מבתי הכלא עולה על כמות האסירים היהודים חחח
Flotser
הבנתי מהכתבה שהבנאדם רק חשוד בחברות באל-קעידה....

אלג'ירי מסכן
yaman
ואי ואי איזה תותחים הם
FederalBI
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
סוףסוף מישהו מפוצץ במכות את המחבלים האלה
תמיד אהבתי את האיטלקים האלה!!
זה גם מה שצריך לעשות בבתי הכלא אצלנו
לפוצץ במכות כל ערבים שששמים בכלא

מן הסתם לא שמים אסירים בטחוניים(מחבלים) עם אסירים יהודים
Flotser
quote:
Originally posted by FederalBI
מן הסתם לא שמים אסירים בטחוניים(מחבלים) עם אסירים יהודים


אחי מהכירות קצרה עם אלכס,

אני בטוח שהוא התכוון שצריך להביא מכות ל-כ-ל העברים שיושבים בכלא, לא דווקא לאסירים בטחוניים.
:tongue3
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Flotser
אחי מהכירות קצרה עם אלכס,

אני בטוח שהוא התכוון שצריך להביא מכות ל-כ-ל העברים שיושבים בכלא, לא דווקא לאסירים בטחוניים.
:tongue3


אמר וצדק :D

Huge-A
איטלקי זה הכי אחי ..!!!!
אהבתי את הקטע של המכות, יש עוד משהו תוספת ... אולי פסטה פיצה..??;)
Shahar
ליגההההה העולם צריך אנשים כאלה!

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
סוףסוף מישהו מפוצץ במכות את המחבלים האלה
תמיד אהבתי את האיטלקים האלה!!
זה גם מה שצריך לעשות בבתי הכלא אצלנו
לפוצץ במכות כל ערבים שששמים בכלא


אני מכיר מישהו בדרגה גבוהה בשב"ס ותאמין לי שהם עושים תעבודה הזאת....
מזיינים ערבים על כל דבר קטן...מקסימום מישהו מת - מת...למרות שבתכלס כל אחד במדינה יגיד שנותנים לערבים תנאים טובים בכלא והכל...אז אמנם לא מתעללים בהם ומוציאים להם תעינים
אבל מזיינים אותם אחושרמוטה על כל דבר ואם הם מגיבים עוד יותר מזיינים אותם..

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
זה די בעיה כי כמות הערבים בהברה מבתי הכלא עולה על כמות האסירים היהודים חחח


בשביל זה יש מה שכתבתי לאלכס למעלה....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement