|
Gielen eller Cosmic gate?
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
Mondaybar har ju omsröstning om vem de ska ta hit för att spela på trettondagstrancen. Vem väljer du?
Ja, jag vet att för vissa är detta som att välja mellan pest eller kolera, skit då i att rösta och posta hur mycket dessa två alternativ suger.
Själv vill jag gärna ha en repris på förra gångens trettondag så det blir Gielen för min del! |
|
|
| Dj_Irish |
Cosmic Gate blev det för min del då jag tycker deras set som helhet är närmre det jag gillar själv. Gielen kan spela precis vad som helst ibland, vilket i sig inte är dåligt men ibland blir det för mycket av sådant jag inte förtjust i (vocals och annat knepigt :p )
Hörde något CG set från oktober och det var bra ös. Speciellt nu när de lagt om till ite mer tech-känsla över sina låtar. |
|
|
| staz |
| för mig är det vänster eller höger sida av himlen så jag röstar inte. |
|
|
| dbl |
| cosmic gate eftersom jag inte sett dem |
|
|
| RebeL9 |
| en fråga bara. valde man mellan dessa för att de var billigast eller för att de lockar flest folk? i såna fall kunde man ju tagit hit Scooter, de drar väl mer folk än någon annan. |
|
|
| ScuL |
| cosmic gate.. jag tycker faktiskt att Gielen är en clown och CG ligger närmare till min smak |
|
|
| SteveTranz4ever |
[min motivering]
Gaylen har vart här några gånger i Sverige (4) samt att jag tycker Cosmic spelar bättre... Gielen kör för många topp-hits i ett och samma set samt leker för mycket och det är inte så cleant heller.... just my opinion...
Cosmic har ju heller aldrig fått känna på Sthlms publiken... (Tidigare i en "skolmatsal" med 16års gräns i Jönköping)
[/min motivering]
| quote: | Originally posted by RebeL9
en fråga bara. valde man mellan dessa för att de var billigast eller för att de lockar flest folk? i såna fall kunde man ju tagit hit Scooter, de drar väl mer folk än någon annan. |
Inte riktigt så va men jag förstår vad du siktar mot... |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
[min motivering]
Gaylen har vart här några gånger i Sverige (3) samt att jag tycker Cosmic spelar bättre... Gielen kör för många topp-hits i ett och samma set samt leker för mycket och det är inte så cleant heller.... just my opinion...
Cosmic har ju heller aldrig fått känna på Sthlms publiken... (Tidigare i en "skolmatsal" med 16års gräns i Jönköping)
[/min motivering]
(...) |
Kulturhuset är ingen skolmatsal! :p Men förstår din poäng ;)
Föredrar oxå Cosmic, men skulle gärna haft lite andra alternativ :) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Aendy
Ja, jag vet att för vissa är detta som att välja mellan pest eller kolera, skit då i att rösta och posta hur mycket dessa två alternativ suger.
|
pish pash! båd rular ju :cool: var inte så kräsna folk, det kunde som sagt vägt mellan Scooter & Günther... eller nåt :toothless ser man på saken från det hållet är ju både Gielen och CG grymma. jag har sett båda men gielen va najsigast så honom vill jag se igen :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
pish pash! båd rular ju :cool: var inte så kräsna folk, det kunde som sagt vägt mellan Scooter & Günther... eller nåt :toothless ser man på saken från det hållet är ju både Gielen och CG grymma. |
Vad jag tror Rebel9 jämförde nu var Scooter vs. Gielen vs. CG.
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
jag har sett båda men gielen va najsigast så honom vill jag se igen :) |
Ahhh trevligt... välkommen till Stockholm ;) |
|
|
| Versace |
| cosmic gate är det som gäller, som steve säger -> de bör få känna på stockholmspubliken... |
|
|
| staz |
| CG fick min röst nu för som steev sa.. + hård musik är satans nice att dansa till. |
|
|
|
|