|
Kerstmis
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
Tis bijna zover.
Als iemand van jullie zich niet meer kan inhouden en perse een cadeau wilt kopen voor mij... hier is mijn Verlanglijstje!
1.Een PowerBall ;)
2.een kastje voor men Dvd's en cd's
3. een schone vest (met rits, geen hemden meer :mad: )
4.Dvd's:
a)Star Wars Dvd box
b) een goeie manga film
c) Lord of the rings (special extended versions)
5.Iets voor mijn auto (een verfrisser/gadget)
6.Een Bak voor men platen
7.een slaapzak en een heel zacht kussen (voor in de auto als ik te moe ben :D)
8. 1 paar boxen
9. Stripverhalen (geen sus en wis maar iets in de aard zoals Thorgal enz.)
da zal het ongeveer zijn. :D
Btw Moet er iemand nog cadeau's gaan halen.. misschien kunnen we een BETA-christmas meeting fixen.. lekker met zen allen gaan kerstshoppen.
aaaaaaaah I love this time of the year :cool: |
|
|
| Gladius |
omdat m'n examen nu pas in januari beginnen associeer ik alles wat met nieuwjaar & kerstmis te maken heeft alleen nog met studeren :nervous: :(
wat uw cadeautjes betreft, ik heb hier nog wel veel strips liggen die ge moogt hebben =) |
|
|
| eieregooie |
| Flikker op met die kerst ellende man :p |
|
|
| pooley |
Bij mij wordt het ook een puinhoop, enige dag dat ik nog kan gaan shoppen is de zondag :/
En dan komt er nog is veel volk, en voor iedereeen moet er iets bijzitten.
En men geld is op want kmoet een pc bestellen. Joy to the world ! |
|
|
| Xilver |
| Same here, kan ook alleen zondag gaan shoppen. Maar voor de een of andere reden kunnen ze ons loon van december niet vroeger storten, terwijl dat het de andere jaren wel ging. Dus kzal wel efkes ferm in't rood gaan :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Same here, kan ook alleen zondag gaan shoppen. Maar voor de een of andere reden kunnen ze ons loon van december niet vroeger storten, terwijl dat het de andere jaren wel ging. Dus kzal wel efkes ferm in't rood gaan :) |
eindejaarspremie nog nie gehad?
Ik heb geen enkele dag meer vrij tot nieuwjaar denk ik. Zowel 24e als 31e komen werken. |
|
|
| Xilver |
| Eindejaarspremie komt samen met loon van december. |
|
|
| FUSyke |
| Ik heb al voor iedereen een cadeautje gekocht. Ik begin er intijds aan want de dagen voor Kerstdag ga ik nie graag iets gaan zoeken in de winkels, het is dan altijd een overompeling:nervous: Dus ik heb lekker geen zorgen meer omtrend cadeautjes kopen en geld uitgeven; ik ben er helemaal klaar voor om cadeautjes te krijgen:p |
|
|
| Nyah |
Ik heb nog voor niemand kadootjes gekocht. Normaal ben ik daar ieder jaar vroeg bij, maar dit jaar zat ik zonder inspiratie...
Vorig jaar kocht ik wel voor iedereen wat (ouders, broer, 'schoonouders' en 'schoonzus'), maar we hebben afgesproken dat we dat dit jaar ni meer doen. Dus zal ik enkel 1 cadeautje kopen, voor Johan.
Nog niet echt n idee wat. Misschien al de DVD box van Back to the Future.
Verder heb ik ook n klein verlanglijstje :p
MP3 speler (>= 512MB)
DVD box sex and the city (btw, zehra, die liggen nu in de Carrefour voor 80euro ;))
DVD box LOTR extended version
Dekbed
véél liefde
succes met examens :nervous:
en dat is wel zowat, ben ni veeleisend he, of toch? |
|
|
| TOR |
ik heb weinig behoeftes :D
- Reason update
- paar albums uit de Bonzai webshop
helaas wordt ook mijn eindejaarsvakantie gekarakteriseerd door het vele werk |
|
|
| Pumaz |
Er zijn nog 4 mensen over waarvoor ik een cadeau moet kopen en mijn inspiratie is helemaal op :clown:
Ik wil wel eens gaan shoppen Dries :D |
|
|
| The_G0dfather |
Vorig jaar wou ik echt wel een kerstpak, ben er dan maar een gaan kopen met een maat, met dit als gevolg :p
 |
|
|
|
|