return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
שוד לאור יום
View this Thread in Original format
DJ Alex E.
בטח הרבה פעמים שמתם לב שכל מיני טראקים חדשים ממש ממש(ממש!)דומים למשהו ששמעתם בעבר
וזה בגלל שהם לא סתם דומים.הם גנובים!!לקחו טראק של מישהו,שינו אותו טיפה והנה טראק חדש
מישהו כבר ציין פה לא מזמן את הטראק
enmass feat. shimika brice -so please
שהוא העתק של
Eon - Pocket Damage
ולפי מה ששמעתי באסוט האחרון,אנמאס לא מפסיק להעתיק טראקים
באסוט 178 הטראק השלישי נקרא
EnMass - Needle Damage
זה מאה אחוז גנוווווב!!!
המלודיה בברייקדאון...מאה אחוז כבר שמעתי אותה בעבר!!
לא בטוח של מי זה,אולי איזה הפקה של פרי קורסטן או סטיב הלסטריפ ואללה לא זוכר...אבל מאה אחוז יצא טראק בעבר עם מלודיה זהה
ועוד באותו סט
Zenon - September Rain (Bobina dub)
הסמפל של הגיטרות בטוח הועתק מטראק אחר...לא זוכר איזה...זה טראק של פרוגרסיב שקט כזה...אולי משהו של סולטן או של אוזגור...מאה אחוז שמעתי את זה כבר בעבר

אם אתם נתקלים בעוד טראקים כאלה אתם מוזמנים לכתוב כאן :)
שערוריות בעולם הטראנס :crazy:
DJ-Kreing^^
איך אתה יכול לדעת שהקטע הזה גנוב באמת...יש מצב שהמפיקים פשוט חידשו את הקטעים הישנים ברשות חברות התקליטים החזיקות בזכויות היוצרים לקטעים הישנים.

קיצר, יש מצב שהעסק הזה חוקי...
Shahar
אוי נו
Fragma - Man In The Moon
המלודיה שם זה המלודיה של
Cafe Del Mar

ו
Scooter - Weekend
המלודיה של
Strange World

זה ידוע...
coby
כן שמעתי מלא קטעים שהם העתקות...

זה לא חדש
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Shahar
אוי נו
Fragma - Man In The Moon
המלודיה שם זה המלודיה של
Cafe Del Mar

ו
Scooter - Weekend
המלודיה של
Strange World

זה ידוע...


מה??סקוטר גנב את המלודיה של סטרייג' וורלד??אני אביא לו מכות
לא יצא לי לשמוע את הטראק הזה אבל זה ממש מעצבן אותי....

ולא נראה לי שזה חוקי
כי אם יוצרים מסויימים מקבלים אישור מחברת תקליטים לעשות חידוש אז הם מוציאים את הטראק תחת אותו שם רק שכתוב שזה גרסאת 2004 או משהו כזה...בשם היוצר כותבים את השם שלהם ובשם הטראק כותבים אותו שם
או שפשוט כותבים שזה רמיקס שלהם...מה שבבטוח זה שלא משנים לגמרי את כל השם אם זה חוקי...

וקובי(אגב לא ראיתי תגובה שלך בקשר למסיבה של מייק.מקווה שנהנת)אני יודע שזה לא חדש
פשוט זה הדליק אותי ההעתקות האלה של אנמאס בזמן האחרון

אגב בקשר לטראק
Zenon - September Rain (Bobina dub)
מצאתי מה זה הזכיר לי...
לפני איזה חצי שנה יצא טראק תחת השם
zenon-untiteled(ozgur can break it free mix)
באותה תקופה עוד לא היה לזה שם...אבל זה אותו יוצר
ככה שזה לא גנבה...פשוט עכשיו הוא סיים לעבוד על זה,מצא לזה שם,ושיחרר את זה רשמית לכל הלייבלים.
בקיצור תעלומה אחת נפתרה...
אגב אני עדיין בטוח ש
EnMass - Needle Damage
גנוב...
Rising
אוקיי, כמה שעולים לי בראש עכשיו:

Digital Delinquents - 2 Do Anything
אפשר להגיד שזה חידוש ל-
Veracocha - Carte Blanche
הרי אי אפשר להתעלם מהקטע המקורי שהוא אחד הקלאסיקות של כל הזמנים
(אהמ.. צח אהמ)

יש את
Blank & Jones - Mind of the Wonderful (Martin Roth Remix v2)
שמארטין רות' פשוט העתיק את המלודיה מאיזה קטע שכחתי אותו..
שגיא נראה לי יכול לעזור פה..

ואם כבר מדברים על מארטין רות'... יש לו עוד רמיקס לבלנאק וג'ונס... שהוא העתקה של
Plastic Boy - live another life
אבל גם שכחתי למה אני לא שומר קטעים כאלה במחשב חח..

Marco V - c:del *mp3
אסף אמדורסקי באמצעות האחיות פיק העתיקו מפה תמלודי..

יש את
Saltwater - The Legacy (Alphazone Remix)
שהמלודיה לקחוה מ-
Push - Strange world (2000 remake)

חוץ מהקטע שסקוטר העתיק מפוש... יש עוד קטע שהוא העתיק גם לא זוכר עככשיו..
המונח הכולל שמשתמשים בו הוא
RIP OFF!!

קיצר לא חסר ויש עוד מלא ...
Flotser
ו
jump the next train

ממש מזכיר לי איזה שיר אחר!!!
משהו של איזה
moor, shmoor
:eyespop: :eyespop: :eyespop:




סתם
:crazy: :p
Ooza
טוב, עוד פעם נטחן את הנושא הזה ?
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Ooza
טוב, עוד פעם נטחן את הנושא הזה ?

אתה מוזמן לחזור לבי יו אם לא מוצא חן בעיניך
DJ Alex E.
אגב המטרה של התרד היתה בעיקר לעלות על טראקים חדשים שהועתקו ולא על כאלה מלפנ שנתיים ;)
ומישהו מוכן להגיד לי מאיפה הועתק
EnMass - Needle Damage
????
אני משתגע זה כל כך מוכר

YO-I
אני לא כל כך בטוח שזה העתקות, יש הרבה יוצרים שמשתמשים בסאונדים של יוצרים אחרים, הדוגמא הכי טובה היא אוזגור קאן

כששמעתי אותו לראשונה, הייתי בטוח שמדובר בג'יימס הולדן, הסאונד שלהם כל כך דומה, יש יוצרים שפשוט מקבלים השראה מאחרים ומשתמשמים באותם סמפלים, זה מקובל

ואם כבר
LOLO - WAY
מזכיר קצת את אקספאנדר של סאשה
Scorchio
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
מישהו כבר ציין פה לא מזמן את הטראק
enmass feat. shimika brice -so please
שהוא העתק של
Eon - Pocket Damage



אין שום דמיון בין
So Please
ל
Pocket Damage
קצב שונה לגמרי
מלודיה שונה לגמרי

יש כזאת מלודיה משנית לאורך הטראק אבל היא בכלל לא כמו ב
Pocket Damage
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement