|
The Gathering 2005
|
View this Thread in Original format
| netroM |
Noen som skal dit?
Tror det fortsatt er mulig å få billetter men vet ikke... |
|
|
| Mindbreezer |
| Er ikke det uti Mars eller noe? |
|
|
| atlearmeen |
Er ikke hele opplegget bare dritt da???? sitte der til du kubber, våkne opp igjen med tastaturmerker i pannen, dehydrert og dritetrengt!
Er ikke noe for meg, i alle fall!!! |
|
|
| Ariah |
| hørte TG vant vm i piss i fjor med nettverksproblemer etc. :o |
|
|
| ziddy |
oofff... jeg var der en gang. Var vel for to år siden, da jeg drev med lan og sånn. Får grøssninger bare ved tanken :p
Uansett, etter min mening var det kjedelig. Alt for mye data :p Jeg måtte kjøre en og en halv time for å komme dit også da, og så mye å drasse på. Alt for mye slit for så lite etter min mening.. |
|
|
| ziddy |
| quote: | Originally posted by atlearmeen
Er ikke hele opplegget bare dritt da???? sitte der til du kubber, våkne opp igjen med tastaturmerker i pannen, dehydrert og dritetrengt!
|
Stemmer det ;) |
|
|
| moore |
| Skal kanskje opp en liten tur.. Men gidder ikke å sove foran pc'en eller noe annet sted inni hallen der.. Sover i bilen eller på hotell om det er plass ;) |
|
|
| Sjodalf |
| Har billett, så for se om jeg stikker ned en tur når det begynner å nærme seg påsketider :) |
|
|
| alieu |
| Svette nerder som drikker cola, spiser grandiosa og ostepop... Nei takk! |
|
|
| noonboy |
Var der i '03. Er mye bedre å la kameraten min sette opp en server med VPN der, så jeg kan sitte og styre hjemmefra.
Hjemme er det do, luft, energigivende mat, bedre stol, seng (!!!) og forbud mot rosa helikopter og grovsynths. Mye bedre! :) |
|
|
| noonboy |
Var der i '03. Er mye bedre å la kameraten min sette opp en server med VPN mens han er der, så jeg kan sitte og styre hjemmefra.
Hjemme er det do, luft, energigivende mat, bedre stol, seng (!!!) og forbud mot rosa helikopter og grovsynths. Mye bedre! :) |
|
|
| lavizh |
Hah! Jeg var der i år :p
Nettverksproblemer første dagen (innkjøringsfasen). Så fra Torsdag - Søndag gikk det smertefritt. |
|
|
|
|