return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
The Gathering 2005
View this Thread in Original format
netroM
Noen som skal dit?
Tror det fortsatt er mulig å få billetter men vet ikke...
Mindbreezer
Er ikke det uti Mars eller noe?
atlearmeen
Er ikke hele opplegget bare dritt da???? sitte der til du kubber, våkne opp igjen med tastaturmerker i pannen, dehydrert og dritetrengt!

Er ikke noe for meg, i alle fall!!!
Ariah
hørte TG vant vm i piss i fjor med nettverksproblemer etc. :o
ziddy
oofff... jeg var der en gang. Var vel for to år siden, da jeg drev med lan og sånn. Får grøssninger bare ved tanken :p

Uansett, etter min mening var det kjedelig. Alt for mye data :p Jeg måtte kjøre en og en halv time for å komme dit også da, og så mye å drasse på. Alt for mye slit for så lite etter min mening..
ziddy
quote:
Originally posted by atlearmeen
Er ikke hele opplegget bare dritt da???? sitte der til du kubber, våkne opp igjen med tastaturmerker i pannen, dehydrert og dritetrengt!

Stemmer det ;)
moore
Skal kanskje opp en liten tur.. Men gidder ikke å sove foran pc'en eller noe annet sted inni hallen der.. Sover i bilen eller på hotell om det er plass ;)
Sjodalf
Har billett, så for se om jeg stikker ned en tur når det begynner å nærme seg påsketider :)
alieu
Svette nerder som drikker cola, spiser grandiosa og ostepop... Nei takk!
noonboy
Var der i '03. Er mye bedre å la kameraten min sette opp en server med VPN der, så jeg kan sitte og styre hjemmefra.

Hjemme er det do, luft, energigivende mat, bedre stol, seng (!!!) og forbud mot rosa helikopter og grovsynths. Mye bedre! :)

noonboy
Var der i '03. Er mye bedre å la kameraten min sette opp en server med VPN mens han er der, så jeg kan sitte og styre hjemmefra.

Hjemme er det do, luft, energigivende mat, bedre stol, seng (!!!) og forbud mot rosa helikopter og grovsynths. Mye bedre! :)
lavizh
Hah! Jeg var der i år :p
Nettverksproblemer første dagen (innkjøringsfasen). Så fra Torsdag - Søndag gikk det smertefritt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement