return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 
(Live)set van het jaar 2004 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Asperge
Ik denk voor mij toch wel Tiesto's Just be release party set, die was net voor mijn examens en daarom ben ik er niet heen gegaan. Toen ik savonds live zat te luisteren had ik voorgenomen tijdig naar bed te gaan maar daar kwam helemaal niets van, k moest en zou het afhoren ik werd gewoon meegezogen in de set:D Daarna heb ik die set tijdens het leren supervaak zitten luisteren en hij blijft vet:)
Tim81
Danny Howells - Live @ E-motionz Cafe d'Anvers (3-19-04), Deep dish - EM (8-28-04), Essential Mix - James Zabiella 22-02-2004, Luke Fair - Live @ Kristal club (11-6-04), Ozgur_Can_-_Polandmix_05102004, Tiefschwarz - Live @ Dirty dancing (9-10-04), Sasha - Live @ Park Orman Istanbul (5-15-04), John Digweed - Live @ Bedrock's 6th birthday @ Heaven (11-6-04), Sander Kleinenberg - Live @ Everybody Too @ Panama (9-25-04), Infusion - Essential mix (1-4-04), james_holden - street_parade_200408-07

Dit zijn toch wel de setjes die ik het hele jaar door erg veel geluisterd heb!
Teknikol
Ik ben niet zo'n liveset man, maar deze heb ik toch wel superveel gedraaid, ook al issie van het begin van het jaar...

Ben Lost - Live in Moscow (26-02-2004)
Jantjeuh
James Holden - Shake Live On Radio Virus 20-11-2004

Heerlijke platen en perfect gemixed.
HiGH_NrG
Way Out West - Live @ Glastonbury 2004!
SnuggLe
Estroe gisteren in de Atak in Enschede komt ook ZEER hoog binnen!
Heerlijk!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement