return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חזרתי
View this Thread in Original format
DjChook
מי שלא שם לב תקופה לא הייתי פה מכיוון שלא היה לי מחשב
אז עכשיו חזרתי

מקווה שלא היה פה יותר מדי שוק ושעניינים עובדים כמו שצריך
DJ Alex E.
היה קצת שוק וקצת עניינים אבל בקטנה
שמחים שחזרת חן :D
Huge-A
ברוך אתה בבואך ;)
Shahar
זהו שמתי לב שפתאום נהיה לי מלא כמה גיגה כרדיטס :D
welcome back!
DjChook
חח שחר מת עליך, דבר איתי באייסיקייו

ולכל השאר, סוף שבוע טוב

ושבת שלום
Rising
אהלן אח שלי אביר!!
KrazyDJs
שבת שלום גבר גבר :p
yaman
שבת שלום וטוב שחזרת
princess cc
quote:
Originally posted by DjChook
מי שלא שם לב תקופה לא הייתי פה מכיוון שלא היה לי מחשב
אז עכשיו חזרתי

מקווה שלא היה פה יותר מדי שוק ושעניינים עובדים כמו שצריך


הייייייייייייייייייי
אל תדאג שמרתי על הסדר פה!
הייתה לי בעיה רק עם אילן... לא הצלחתי להשתלט עליו...
צ'טערת!
DjChook
זה בסדר
נכון ג'יימס בונד קיבל
LICENCE TO KILL ?
אז אילן קיבל
LICENCE TO SPAM
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement