|
חזרתי
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
מי שלא שם לב תקופה לא הייתי פה מכיוון שלא היה לי מחשב
אז עכשיו חזרתי
מקווה שלא היה פה יותר מדי שוק ושעניינים עובדים כמו שצריך |
|
|
| DJ Alex E. |
היה קצת שוק וקצת עניינים אבל בקטנה
שמחים שחזרת חן :D |
|
|
| Shahar |
זהו שמתי לב שפתאום נהיה לי מלא כמה גיגה כרדיטס :D
welcome back! |
|
|
| DjChook |
חח שחר מת עליך, דבר איתי באייסיקייו
ולכל השאר, סוף שבוע טוב
ושבת שלום |
|
|
| Rising |
| אהלן אח שלי אביר!! |
|
|
| KrazyDJs |
| שבת שלום גבר גבר :p |
|
|
| yaman |
| שבת שלום וטוב שחזרת |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by DjChook
מי שלא שם לב תקופה לא הייתי פה מכיוון שלא היה לי מחשב
אז עכשיו חזרתי
מקווה שלא היה פה יותר מדי שוק ושעניינים עובדים כמו שצריך |
הייייייייייייייייייי
אל תדאג שמרתי על הסדר פה!
הייתה לי בעיה רק עם אילן... לא הצלחתי להשתלט עליו...
צ'טערת! |
|
|
| DjChook |
זה בסדר
נכון ג'יימס בונד קיבל
LICENCE TO KILL ?
אז אילן קיבל
LICENCE TO SPAM
:) |
|
|
|
|