|
Battle met Matthew Dekay (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Marc.....S |
| eej David, lekker gedraaid man. De mensen die er niet waren, hebben zeker wat gemist ;) |
|
|
| Partyhardy! |
| Ging die lekker David? was het druk? hoe draaide Matthew? etc... :cool: :) |
|
|
| Partyhardy! |
Gisterenavond Matthew in de Simplon te Groningen was weer de man! :crazy:
Eerst openden de Proluctors een uur waarbij ze Clearing the Mind voorbij lieten komen die ze schijnbaar mede geproduceerd hebben! :) heerlijk! :cool: verder wat rustige tunes en nog een remix van the Doors :)
Simplon is lekker klein en erg goed geluid :)
Toen om 2 uur Dekay! Super set met af en toe wel te housy plaatjes maar die werden gelukkig afgewisseld met onwijze knallers zoals The Deep Show natuurlijk, Matthew Dekay & Proluctors - Bad, en toen ineens Rachel Starr - Till there was You (Gabriel & Dresden Remix) gevolgd door ID#3 van zijn set op 3 fm! wederom een eigen productie/remix en die ging ook weer helemaal los! :cool:
Verder relaxte sfeer en Ferry_O, JunKX en Odyne nog gemeet :) en Matthew Dekay heeft weer bewezen dat hij de nummer #1 van Nederland is :tongue3 :p
en David of Hans=> zie vorige post... :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Verder relaxte sfeer en Ferry_O, JunKX en Odyne nog gemeet :) |
Ze heeft jullie wel kunnen vinden? Mooi, ze vroeg je telefoonnr nog via MSN, maar ik was offline/te laat :( |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
en David of Hans=> zie vorige post... :) |
:p :D
Ja David draaide erg lekker! Matthew's set was super! Heerlijke platen gehoord, waaronder Clearing The Mind:) Nog kort ff met m gesproken, wel een aardige kerel.:)
Alleen dr waren een beetje weinig mensen op zn zachts gezegd:whip:
Dat is dan gelijk ook de enige domper op de hele avond, maar ja in die omgeving willen ze haast alleen maar hardstyle:rolleyes:
We hadden bijna een prive-set van m. Hij zal ook wel gedacht hebben.
Aan de muziek lag het zeker niet! |
|
|
| djdavid |
aloha mensen!
tja, ik heb me wel vermaakt met Dekay afgelopen vrijdag! maar dat er op zo'n avond zo weinig mensen komen.....:sadgreen: genant gewoon!!:whip::whip:
zelf wel lekker gedraaid vond ik en zkr van dekays draaikunsten genoten! voor de mensen die er waren, thanx voor de support. zie de meesten over 2 wk wel weer, tijdens de arise gathering in doornroosje...
ik zal een dezer dagen nog wel wat foto's posten! |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by ChooChoo
maar ja in die omgeving willen ze haast alleen maar hardstyle:rolleyes:
|
Nee hoor, 90% hier wil helaas R&B en 50cent en popmuziek:( :( :(
Hoorde net van Junkx dat het feestje gisteren was, jammer anders was ik zeker wel heen gegaan! Tis me ontschoten:whip: :whip: :mad: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Nee hoor, 90% hier wil helaas R&B en 50cent en popmuziek:( :( :(
|
ChooChoo bedoelde met "in die omgeving" niet Groningen maar dorp Zeeland... |
|
|
| TranceZoner |
| Ach een boerengehucht is een boerengehucht :p :p :p |
|
|
| BlueVision |
Edit: ookee.. eerst ff doorlezen dus voordat ik iets post :P
Ik had r graag bij wille zijn :( |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by BlueVision
Heel veel succes man!! Jammer dat ik er nie bij kan zijn :( :( |
hahah lees is man het was afgelopen vrijdag. :stongue: echt een mega-n00b ben je, en je hebt je bij deze al bewezen dat je een geduchte tegenstander gaat worden van Bram. :tongue2
edit: (Y) goed verbeterd, nu ben je gewoon een n00b :D |
|
|
|
|