return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Battle met Matthew Dekay (pg. 3)
View this Thread in Original format
Marc.....S
eej David, lekker gedraaid man. De mensen die er niet waren, hebben zeker wat gemist ;)
Partyhardy!
Ging die lekker David? was het druk? hoe draaide Matthew? etc... :cool: :)
Partyhardy!
Gisterenavond Matthew in de Simplon te Groningen was weer de man! :crazy:
Eerst openden de Proluctors een uur waarbij ze Clearing the Mind voorbij lieten komen die ze schijnbaar mede geproduceerd hebben! :) heerlijk! :cool: verder wat rustige tunes en nog een remix van the Doors :)
Simplon is lekker klein en erg goed geluid :)

Toen om 2 uur Dekay! Super set met af en toe wel te housy plaatjes maar die werden gelukkig afgewisseld met onwijze knallers zoals The Deep Show natuurlijk, Matthew Dekay & Proluctors - Bad, en toen ineens Rachel Starr - Till there was You (Gabriel & Dresden Remix) gevolgd door ID#3 van zijn set op 3 fm! wederom een eigen productie/remix en die ging ook weer helemaal los! :cool:

Verder relaxte sfeer en Ferry_O, JunKX en Odyne nog gemeet :) en Matthew Dekay heeft weer bewezen dat hij de nummer #1 van Nederland is :tongue3 :p

en David of Hans=> zie vorige post... :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Verder relaxte sfeer en Ferry_O, JunKX en Odyne nog gemeet :)

Ze heeft jullie wel kunnen vinden? Mooi, ze vroeg je telefoonnr nog via MSN, maar ik was offline/te laat :(
ChooChoo
quote:
Originally posted by Partyhardy!
en David of Hans=> zie vorige post... :)

:p :D

Ja David draaide erg lekker! Matthew's set was super! Heerlijke platen gehoord, waaronder Clearing The Mind:) Nog kort ff met m gesproken, wel een aardige kerel.:)
Alleen dr waren een beetje weinig mensen op zn zachts gezegd:whip:
Dat is dan gelijk ook de enige domper op de hele avond, maar ja in die omgeving willen ze haast alleen maar hardstyle:rolleyes:
We hadden bijna een prive-set van m. Hij zal ook wel gedacht hebben.
Aan de muziek lag het zeker niet!
djdavid
aloha mensen!

tja, ik heb me wel vermaakt met Dekay afgelopen vrijdag! maar dat er op zo'n avond zo weinig mensen komen.....:sadgreen: genant gewoon!!:whip::whip:

zelf wel lekker gedraaid vond ik en zkr van dekays draaikunsten genoten! voor de mensen die er waren, thanx voor de support. zie de meesten over 2 wk wel weer, tijdens de arise gathering in doornroosje...

ik zal een dezer dagen nog wel wat foto's posten!
TranceZoner
quote:
Originally posted by ChooChoo
maar ja in die omgeving willen ze haast alleen maar hardstyle:rolleyes:

Nee hoor, 90% hier wil helaas R&B en 50cent en popmuziek:( :( :(

Hoorde net van Junkx dat het feestje gisteren was, jammer anders was ik zeker wel heen gegaan! Tis me ontschoten:whip: :whip: :mad:
Partyhardy!
quote:
Originally posted by TranceZoner
Nee hoor, 90% hier wil helaas R&B en 50cent en popmuziek:( :( :(

ChooChoo bedoelde met "in die omgeving" niet Groningen maar dorp Zeeland...
TranceZoner
Ach een boerengehucht is een boerengehucht :p :p :p
Partyhardy!
The Proluctors in actie en Matthew op de achtergrond :)

MdK die mee doet op de melodie :D :cool:

BlueVision
Edit: ookee.. eerst ff doorlezen dus voordat ik iets post :P

Ik had r graag bij wille zijn :(
Remy D
quote:
Originally posted by BlueVision
Heel veel succes man!! Jammer dat ik er nie bij kan zijn :( :(

hahah lees is man het was afgelopen vrijdag. :stongue: echt een mega-n00b ben je, en je hebt je bij deze al bewezen dat je een geduchte tegenstander gaat worden van Bram. :tongue2

edit: (Y) goed verbeterd, nu ben je gewoon een n00b :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement