|
Oliver Liebe (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KroTrance |
Harni hört Lieb's mix på Warrior - Voodoo? Den e risigt fin.
Men för övrigt så är han lite spännig.. |
|
|
| Gurgel |
Oliver liebe spelade när jag var på Cream i Ibiza !
han var jävligt bra kan jag säga ! han gjorde till å me bättre ifrån sig än Van Dyke då =) de säger mycke ! ;)
så missa han inte ! ;D
e Oliver liebe S.O.L. ?? Fett
S.O.L. vs Gatcha Mixen på We call it techno e jävligt fet ! ;) |
|
|
| Gekhous |
wouldnt have a clue of what ur saying, but i saw the topic, and i just had to say he rules!!! :)
Gaby, when can we finally expect u in Holland?? :) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Gekhous
wouldnt have a clue of what ur saying, but i saw the topic, and i just had to say he rules!!! :)
Gaby, when can we finally expect u in Holland?? :) |
Good then I won't miss him if he is coming!
Sorry to say but you have to wait until DEC-JAN...:p |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Gurgel
Oliver liebe spelade när jag var på Cream i Ibiza !
han var jävligt bra kan jag säga ! han gjorde till å me bättre ifrån sig än Van Dyke då =) de säger mycke ! ;)
så missa han inte ! ;D
e Oliver liebe S.O.L. ?? Fett
S.O.L. vs Gatcha Mixen på We call it techno e jävligt fet ! ;) |
har du varit överallt eller? när va du på ibiza? nån annan som varit där? vem e din favvo-dj? din bästa spelning? |
|
|
| Gurgel |
Inte riktigt ;)
Åkte till Ibiza den 11 september. Och clubba runt där
Då var min favorit Judge Jules :D spela hårt som fan på Eden!
Å sen när man fått Klubbarna i blodet så kan man fan inte hålla emot så det blev att boka gatecrasher samt godskitchen så fort när man kom hem ;)
Picotto var min favorit på Gatecrasher iaf =)
Humm fan det går inte å ha en ständig favorit längre alla gör ju så bra musik ! ;) |
|
|
| x-dream |
Det är ju sant att man inte kan ha en ständig favo....Alla gör mycket bra musik....
Fan blir lite avis nu.....Picotto måste ha varit grym att se eller? |
|
|
| Gaby |
Han ska tydligen spela på Cafe Opera och på MB! :)
Den 9 DEC så kommer han att köra inofficiellt på Cafe Opera och sen den 10 DEC på Monday Bar... jag ska kollar med Johnny Boy ikväll ifall det här stämmer...
Har ni hört något om det här? |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Gaby
Han ska tydligen spela på Cafe Opera och på MB! :)
Den 9 DEC så kommer han att köra inofficiellt på Cafe Opera och sen den 10 DEC på Monday Bar... jag ska kollar med Johnny Boy ikväll ifall det här stämmer...
Har ni hört något om det här? |
Vem, vad, när, hur?:) |
|
|
| Vitryss |
| quote: | Originally posted by Gaby
Den 9 DEC så kommer han att köra inofficiellt på Cafe Opera och sen den 10 DEC på Monday Bar... jag ska kollar med Johnny Boy ikväll ifall det här stämmer...
|
Det lät juh extremt intressant, :) |
|
|
| King of Clubs |
| Helvete!! Picotto i Sthlm! Det skulle rädda min vinter.. |
|
|
|
|