|
Cheetah 2
|
View this Thread in Original format
| Orange Project |
Cheeatah Christmas party this saturday. 18th of December. If you want to come in for free post your name.
Av. Altavista 137 San Angel. |
|
|
| elqsiempreesta |
| me llamo luis vega y soy chilango asi q me lateria ir avisame q onda saludos |
|
|
| Orange Project |
| quote: | Originally posted by elqsiempreesta
me llamo luis vega y soy chilango asi q me lateria ir avisame q onda saludos |
tu nombre esta en la lista |
|
|
|
|