return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Hi all..i'm new here.. (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sniper
ברוך הבא, אני אלעד
מנשכחי הפורום...
אני יחסית הרבה זמן פה, אבל בקושי רושם..:]]


מקווה שתהנה
Scorchio
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
Welcome M8
אני קיפר אחי
מצעירי הפורום


תגיד לי יש לי שאלה עכשיו
באמת קוראים לך קיפר
מה זה רחוב סומסום?
princess cc
ואני סיסי הכי נסיכה פה:)

וולקאם!
Hell_Copter
ברוך הבא אח שלו גיבור...
אני רועי...
ronsh
ברוך הבא אני רון
תעשה חיים
Sm0keMachine
ברוך הבא אחי..
אני ירון..
כמו אלעד, אני גם הרבה זמן פה אבל לא יוצא לי לרשום הרבה בזמן האחרון.. :/

תגיד איפה אתה גר בראשון?:cool:
Huge-A
ברוך הבא אני אדיר.
ואני רוצה להפריע לך !!! :disbelief
ReAz
אהלן וסהלן אחי
לי קוראים רע כן כן גם בתעודת זהות...
אני חדש בפורום כמוך אז שיהיה לנו בהצלחה יחדיו

=]
ReAz
quote:
Originally posted by Scorchio
תגיד לי יש לי שאלה עכשיו
באמת קוראים לך קיפר
מה זה רחוב סומסום?


חחחח קיפר = כפיר
אבל החברים קוראים לו קיפר כי כפיר זה שם מסריח קאפיש?
YuVaL
אהלן אחי!
אני יובל.... מזיקני הפורום
(לא בגיל, אלה בפז"מ) .. מקווה שתהנה פה, בלי ספק החבר'ה הכי טובים בארץ

Cheers!
;)

FederalBI
ברוך הבא
אני אלכס
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
ברוך הבא, אני אלעד
מנשכחי הפורום...
אני יחסית הרבה זמן פה, אבל בקושי רושם..:]]


כל פעם שאני עובר על פני ההודעה הזאת זה נראה לי כאילו כתוב

ברוך הבא, אני אלעד
מנשכני הפורום...

לא יודע... פשוט הייתי חייב :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement