|
Hi all..i'm new here.. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
ברוך הבא, אני אלעד
מנשכחי הפורום...
אני יחסית הרבה זמן פה, אבל בקושי רושם..:]]
מקווה שתהנה |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
Welcome M8
אני קיפר אחי
מצעירי הפורום |
תגיד לי יש לי שאלה עכשיו
באמת קוראים לך קיפר
מה זה רחוב סומסום? |
|
|
| princess cc |
ואני סיסי הכי נסיכה פה:)
וולקאם! |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך הבא אח שלו גיבור...
אני רועי... |
|
|
| ronsh |
ברוך הבא אני רון
תעשה חיים |
|
|
| Sm0keMachine |
ברוך הבא אחי..
אני ירון..
כמו אלעד, אני גם הרבה זמן פה אבל לא יוצא לי לרשום הרבה בזמן האחרון.. :/
תגיד איפה אתה גר בראשון?:cool: |
|
|
| Huge-A |
ברוך הבא אני אדיר.
ואני רוצה להפריע לך !!! :disbelief |
|
|
| ReAz |
אהלן וסהלן אחי
לי קוראים רע כן כן גם בתעודת זהות...
אני חדש בפורום כמוך אז שיהיה לנו בהצלחה יחדיו
=] |
|
|
| ReAz |
| quote: | Originally posted by Scorchio
תגיד לי יש לי שאלה עכשיו
באמת קוראים לך קיפר
מה זה רחוב סומסום? |
חחחח קיפר = כפיר
אבל החברים קוראים לו קיפר כי כפיר זה שם מסריח קאפיש? |
|
|
| YuVaL |
אהלן אחי!
אני יובל.... מזיקני הפורום
(לא בגיל, אלה בפז"מ) .. מקווה שתהנה פה, בלי ספק החבר'ה הכי טובים בארץ
Cheers!
;) |
|
|
| FederalBI |
ברוך הבא
אני אלכס |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
ברוך הבא, אני אלעד
מנשכחי הפורום...
אני יחסית הרבה זמן פה, אבל בקושי רושם..:]]
|
כל פעם שאני עובר על פני ההודעה הזאת זה נראה לי כאילו כתוב
ברוך הבא, אני אלעד
מנשכני הפורום...
לא יודע... פשוט הייתי חייב :wtf: |
|
|
|
|