return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
----- Cd Hoesje Voor Je -=te Cd =- (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
vet gemaakt, relaxt hoor, kank mooi voor m'n trance energy cd gebruiken
DJ_Massive
ah Mooi werk Peter!

ze zien der zekers wel wappie uit man woeiii
!_PeTrUs_!
THNX Ya'll...

Ik heb ze gemaakt met Adobe Image Ready 2.0

Ik ben er zelf ook wel een beetje trots op. Ik vind ze nml zelf ook wel aardig gelukt.

Thnx again...

GReeTZ
AFTERNATIVE
Yo! ,vandaag eindelijk de sets gehoord (Siesta heeft ze gebrand en naarme gestuurd,HIJS TE GOED VOOR DEZE WERELD :D ) dus ik gooi uiteraard deze hoes erop
Tall21
Thnx Petrus!! Helemaal top. Jammer dat ik die klubbheads nog niet heb :)

Ff een vraagie: Heb je die ehm....sja wat zijn het....telescoop achtige gevallen ook zelf gemaakt??? Puik stukkie werk iig!!

Tall21
HiGH_NrG
Die telescoop achtige dingen komen van de TE site Tall21...dus nie zelf gemaakt :)
!_PeTrUs_!
Nee, dat heb ik niet zelf gemaakt. Ik heb dit gemaakt van het plaatje dat je in het openingsscherm vindt.

Maar bedankt voor de compimenten!!!!

GReeTZ
Flipper01
Ik denk dat ik deze hoesjes mooi voor m'n data cd ga gebruiken..Pleur ik alle TE sets op en nog wat pics (zoals vermeld op t hoesje).
Alleen dan moet ik wel eerst m'n brander aan de praat krijgen, want m'n computer is flink ed up nadat ik format c: had ingetyped :mad:

Weet iemand misschien hoe ik mbv Word de cd hoesjes kan uitprinten zodat ze op de juiste grootte zijn???
Dj Lex
Schaam me een beetje. Had nog niet in deze thread gekeken, maar deze ga ik zeker gebruiken, want zien er zeer gelikt uit zeg. Knap werk!
Henkie_henk

aint fotosoep a great thing.. minuutje werk ofzow :D

Ey iedereen wel zo op nederland 3.. 23:10 "de late avond op 3" kijken!

das lache :p

ow ja me nieuwe sig was ook paar minutos :D zou je nie zegge he :D

voor sig requests :p pm !_petrus_! :D haha

Dj Lex
Jaja ziet er ook gelikt uit Henk. dat is Gena Lee Nolin toch?
moogwai
Vette covers Petrus.. netjes gemaakt :D

En Flipper01 ik gebruik altijd CoverPro voor het printen van covers.. (is wel te vinden op www.dowload.com).. is wel een handig programma.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement