return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
tips till er med mycket cd-skivor med mp3
View this Thread in Original format
reveal
programmet WhereIsIt. mkt trevligt, indexerar bla cdskivor, och gör det jättelätt att söka efter just den fil man letar efter, så man inte behöver gå igenom 10 cd för att hitta en viss låt

vet inte vilken hemsida progget har, men om nån är intressead så har jag det (inkl crack), dock inte senaste versionen, men fullt tillräcklig (vet inte ens vad som kan "saknas" i det som finns i nyare versioner)
x-dream
Oj da detta låter som om jag skulle behöva detta.....

Skulle du kunna ladda upp det på min ftp så är du snäll...


Tackar....
reveal
uppe...
x-dream
Man tackar....Ska ta mig en titt på hur det fungerar...
303
http://www.whereisit-soft.com/ for the latest version.
astalavista känner ni nog till för cracks osv... ;)

tack för tipset förresten..ser mycket intressant ut!
OscarP
Annars kan man ha alla låtar på hårddisken och så går man in på "Start" --> "Sök" --> "Filer & mappar" och skriver in vilken låt man letar efter där. Då behöver man inget program... =) Så gör i alla fall jag!
mindshooter
quote:
Originally posted by OscarP
Annars kan man ha alla låtar på hårddisken och så går man in på "Start" --> "Sök" --> "Filer & mappar" och skriver in vilken låt man letar efter där. Då behöver man inget program... =) Så gör i alla fall jag!


Jo hehe om man har mkt hårdisk utrymme....alla har juh inte det :rolleyes:
Jag har fan 52 gb nu som jag inte kan använda då nätverkskortet itne vill fungera trots att jag köpt nytt....det gör att jag inte kan komma online......sitter i skolan nu :(
Nätverkskortet är det inget fel på....datorn är det inget fel på (ny formaterad), sladden är det inget fel på och internet är det inget fel på...men det funkar itne... :(
reveal
oscarp, antingen har du sjukt stor hd, eller alldeles för lite mp3 :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement