|
סט של אחים פלאש לפני הגיג שלהם בקו!!!!
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| זה שודר בתוכנית של אלעד אבנון ? |
|
|
| Huge-A |
לפי מה ששמעתי זה ששם התוכנית נשאר אותו דבר והשדרן התחלף .
אבל יכול להיות שרשום משהו באתר הרישמי שלהם. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | לפי מה ששמעתי זה ששם התוכנית נשאר אותו דבר והשדרן התחלף .
אבל יכול להיות שרשום משהו באתר הרישמי שלהם. |
אני חושב שהוא עבר להולנד או משהו כזה...
מי השדרן היום ? |
|
|
|
|