|
(לא חסר פה משהו לדעתכם??? (חידוש
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
זה אולי חידוש של נושא שהעלו פה אבל אף אחד לה התייחס ואני חושב שזה נושא חשוב...
מישהו בכל ימי\חודשי\שנות חברותו בפורום ראה פה בת אחת???
זה אכן בעיה...
צריך להביא לפה בנות...
לא רק במובן של להביא לפה, אלה להכניס בנות לסצינה הישראלית (והעולמית) בכלל...
:conf: :conf: :conf: ???מה חושבים???:conf: :conf: :conf: |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
זה אולי חידוש של נושא שהעלו פה אבל אף אחד לה התייחס ואני חושב שזה נושא חשוב...
מישהו בכל ימי\חודשי\שנות חברותו בפורום ראה פה בת אחת???
זה אכן בעיה...
צריך להביא לפה בנות...
לא רק במובן של להביא לפה, אלה להכניס בנות לסצינה הישראלית (והעולמית) בכלל...
:conf: :conf: :conf: ???מה חושבים???:conf: :conf: :conf: |
כן נו זה גם מה שאני אמרתי!!.. אבל כל הבנות אלינו פה הם נעל!!!!! הם לא יודעות מה הם רוצות מהחיים שלהם
כל היום בריטני שמינטני. הם בחיים לא יכנסו לסצינה חזק
אלה אם כן החבר'ה שלנו נפתח אתר ונתחיל להעלות פול טראקים ולפרסם אותם.... ואז להביא את זה לכל החברים שלנו |
|
|
| MoSH_MaN |
אל תדאג יהיה טופיקים חדשים בקרוב
אני יעשה 2 בקרוב.... |
|
|
| nesher |
יש לי שתי ידידות שאוהבות טראנס ואני גם מלמד אותם ונותן להם דיסקים והכל
אבל אין להם אינרטנט
=[
זה קצת יותר מדי לבקש מבחורה שגם תבין באינטרנט וגם בטראנסים אתה לא חושב?
אני דווקא זוכר שלפני איזה חודש נכנסתי לצאט של רדיו בי יו
והיו שם כמה בנות שהבינו
אבל מצד שני זה יכול היה גם להיות בנים מתחזים
כמו שקורה הרבה! |
|
|
| TranceGiant |
| by the way: wheres ALONZO? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
בדיוק באתי לעשות פוסט על זה
איפה
dj alonzo
לא ראיתי אותו פה איזה שבועיים כבר
מישהו יודע מה נסגר איתו? |
|
|
| Dj-2TaLL |
באמת לא ראיתי אותו...
אני פה פחות בפורום אבל שמתי לב עכשיו שהוא לא ענה להרבה פוסטים... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nesher
[B]יש זה קצת יותר מדי לבקש מבחורה שגם תבין באינטרנט וגם בטראנסים אתה לא חושב?
B] |
חחחח
נקודה טובה אחי
:)
ובאמת איפה אלונזו ???
זה לא רק הוא - נעלמו עוד כמה
TRANCE MAN
שהמחשב שלו התפרק
GILL
שעובד בטח על טראקים
ויש עוד כמה שמות שאני כבר לא רואה... |
|
|
| DJ-Energy |
דברתי עם
alonzo
לא ממזמן.. השבוע או שבוע שעבר.. לא יודע מה קרה לו.. נראה כבר..
Trance Man
בכלל נעלם מפה
Gil
בטח בטיזינבי מכין את הטראקים שלו...
והפורום הזה נהיה יותר גדול מרגע לרגע
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
יא אללללללללה כמה אנשים יש בפורום הזה בגלל זה 5500!
שאני באתי היה רק איזה 1000 אנשים איך זה השתנה
כמה היו מחוברים איזה 20
עכשיו
70-100!
צריך לפצל את הפורום הזה
או לעשות איזה
auto kick
או
remove
של
UN-ACTIVE USERS |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יא אללללללללה כמה אנשים יש בפורום הזה בגלל זה 5500!
שאני באתי היה רק איזה 1000 אנשים איך זה השתנה
כמה היו מחוברים איזה 20
עכשיו
70-100!
צריך לפצל את הפורום הזה
או לעשות איזה
auto kick
או
remove
של
UN-ACTIVE USERS |
זה לא נכון... בגלל שיש כאלה שפשוט בזמן האחרון אין להם זמן להכנס כי הם עסוקים בלימודים\עבודה\כו' אז אין להם ממש זמן לפורום... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אשכרה על כל מישהו שעוזב צצים 2 חדשים
:D |
|
|
|
|